• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 10.11.22, 07:58

Kaido Kaare: viineriindeks läks üles juba mais

Tarbijate käitumisharjumus on selgelt muutunud, mida oli tegelikult märgata juba kevadel, kui inimesed hakkasid eelistama odavamat kaupa, ütles Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare.
Viinerite müügi põhjal saab näha tarbimisharjumuste muutust.
  • Viinerite müügi põhjal saab näha tarbimisharjumuste muutust.
  • Foto: Erik Prozes
Kaare rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis kõlanud intervjuus, et näiteks mais läks üles niinimetatud viineriindeks. Selle järgi hakkasid tarbijad näiteks suitsuvorsti asemel viinerit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele