Tele2 müügidirektor Aare Uusjärv nõustus saates „Särtsakas tulevik“, et althõlma sooduspakkumiste tegemisega klientide võitmise nimel on telekomifirmad läinud liiale ning sellega ei saa jätkata.

- TELE2 müügidirektor Aare Uusjärv
- Foto: Andras Kralla
„Telekommunikatsiooniäri on olnud veider, kus on tehtud mida iganes kliendi võitmise nimel,“ kirjeldas Uusjärv. „See pole aga jätkusuutlik ning paratamatult hakkab kuskilt otsast kärisema.“ Ta selgitas, et kaks telekomiettevõtet Eestis pingutavad, et hinnad oleksid läbipaistvad ja õiglased. „Letialune hinnastamine on tarbija suhtes inetu ja eksitav,“ on Uusjärv veendunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fotografiska juht Margit Aasmäe Peugeot E-3008 rooli istus ja mootori käivitas, hämmastas teda vaikus salongis. Ent edasi asus vaikus juba enda eest kõnelema.