Hea toote eest maksavad kliendid meeleldi kõrgemat hinda. Oma kvaliteetse toote konkurentidest odavalt müümine võib aga hoopis oodatust vastupidise efekti anda, rääkis ettevõtja ja koolitaja Jakob Saks.

- Ettevõtja ja koolitaja Jakob Saksa arvates ei tasu loota, et inflatsioon niipea taltub.
- Foto: Raul Mee
“Hind sümboliseerib meie alateadvuses väärtust. Kui midagi on hea, siis ta peab olema kallis, sest muidu ei osteta seda, inimesed ei usu sellesse, et on parem. Miks ta siis nii odav on, kui ta nii hea on?” selgitas Saks Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fotografiska juht Margit Aasmäe Peugeot E-3008 rooli istus ja mootori käivitas, hämmastas teda vaikus salongis. Ent edasi asus vaikus juba enda eest kõnelema.