Töökodades tungivad arvutid peale ja inimtööjõud on nii kallis, et tulevikus hakatakse vigaseid detaile remontimise asemel lihtsalt välja vahetama. Nii leiab raadiosaates “Kiired ja vihased” Tõukuri omanik ja juht Fred Häling.
- Tõukuri töökoda. Tõukur on spetsialiseerunud mootorite ja käigukastide remondile. Foto: Sergei Zjuganov
Tõukuri remonditöökojas, kus parandatakse mootoreid ja käigukaste, tegeletakse sisuliselt kunstiga. Sedasorti kunsti noored aga ei hinda, selgitab Häling. Ka see on üks põhjustest, miks remondid tulevikus hääbuma hakkavad.
Esmakordse gaselli Tõukur omanik Häling on oma teise ettevõttega Alert Auto varem kiiresti kasvavate ettevõtete hulka juba jõudnud. Tõukur ise on olnud turul juba kolm kümnendit, kuid vaid pool sellest ajast Hälingu juhtimise all.
Saates jagab Häling ettevõtte ajaloo eepilisemaid hetki ja selgitab, kuidas ettevõte suutis end hiljuti gaselli edetabelisse murda.
Häling võrdleb mootoriremonti perearsti teenusega ja toob näiteid sellest, mis on aastatega auto remontimisel muutunud ning millised masinad on kõige tihedamini remondiosakonna patsientideks.
Fred Häling on äri juhtimise kõrvalt aastaid tegelenud motospordiga. Saates räägib ta avameelselt enda seiklustest motospordis ja ettevõtte omanikuna tehtud valikutest. Ka jagab ta oma arvamust autotööstuse hetkeseisu ja automaksu kehtestamisest kohta Eestis.
Veel räägib Häling, mis paneb temal juhina silma särama, mille üle tunneb ta uhkust ja mismoodi hoiab oma meeskonda. Saadet juhib Alyona Stadnik.
Autode perearst nõudlikul remondil pikka pidu ei näe
Seotud lood
Auto ostmist rahastav gasellettevõte AutoPayments lõikas kasu euribori tõusust, kuid näeb edu tulemas ka euribori languse korral.
Saates "Kiired ja vihased" on külas esmakordse gaselli, Baltikumi suurima heaoluteenuste keskkonna Stebby tegevjuht Kristjan Novitski. Küsimusele, milline juht ta on ja milliste põhimõtete järgi toimetab, vastas ta, et koosolekutel tuleb ego kõrvale jätta.
Kolmel aastal gasellitiitli teeninud kallurfirma Isekallur avab peagi uue investeerimisringi täiendava kapitali kaasamiseks, et suurendada turuosa, tunnistas ettevõtte eestvedaja Erik Mesikäpp.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
Ärid ostab ERGO kindlustus
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele