Eestis opereerival Inglise fintech-firmal MYJAR on ambitsioonikad tulevikuplaanid

MYJARile on omistatud parima kõnekeskuse meeskonna tiitel (2017) ja vastutustundliku laenuandja tiitel (2016). Vasakult paremale: Lee Cadman, Risto Proosa, Veiko Valkiainen
MYJARile on omistatud parima kõnekeskuse meeskonna tiitel (2017) ja vastutustundliku laenuandja tiitel (2016). Vasakult paremale: Lee Cadman, Risto Proosa, Veiko Valkiainen  

Viimase viie aasta jooksul on MYJAR olnud kaks korda Äripäeva Gaselli-ettevõte! Eesti juurtega Suurbritannia ettevõte MYJAR on veebipõhine eraisikutele laenude andmisega tegelev fintech-ettevõte, mille IT organisatsioon, kliendioperatsioonid ja tugifunktsioonid asuvad eraldi kohaliku äriühingu näol Tallinnas. Oma kümne tegevusaasta jooksul on ettevõte välja andnud laene 520 miljoni inglise naelsterlingi (596 miljoni euro) väärtuses ning plaanib järgmise kolme aasta jooksul oma turuosa Inglismaal kolmekordistada.

Täna töötab MYJARi Tallinna kontoris üle 150 inimese, kusjuures ettevõtte Eesti töötajaskond on viimaste aastate jooksul jõudsalt kasvanud. „Töötajate arvu jätkuv kasv on plaanitud ka edaspidiseks. Selleks kolime sügisel oma tegevuse Tornimäe Ärikeskuse senistest ruumidest Maakri tänava uhiuude ärimajja, kus meie käsutuses hakkab olema 2½ korrust kuni 191 töökohaga,” tutvustab MYJARi Eesti äriühingu juht ja juhatuse liige Veiko Valkiainen.

Sel sügisel avab MYJAR uued tööruumid uhiuues Tallinna Maakri ärikvartalis.
Sel sügisel avab MYJAR uued tööruumid uhiuues Tallinna Maakri ärikvartalis.  Foto: MYJAR

MYJAR asutati aastal 2008

Iga kuu laenab ettevõte ca 8 miljonit naelsterlingit

Asutamisest alates on kokku välja antud laene 520 miljoni naelsterlingi eest

Iga kuu lisandub enam kui 8000 uut laenuvõtjat

Kolme asukoha peale kokku on MYJARis tööl 190 kogemustega professionaali 13 rahvusest

2016. aastal pärjati ettevõte vastutustundliku laenuandja auhinnaga – Responsible Lender Award

2017. aastal pälviti parima teenindusmeeskonna auhind – Best Contact Centre Team

Suurepärane alternatiiv pangalaenule

MYJAR pakub klientidele oma laenutooteid paindlikult ja vastutustundlikult, hinnates seejuures väga tõsiselt klientide laenu teenindamise võimekust. 2016. aastal pärjati ettevõte vastutustundliku laenuandja auhinnaga (Responsible Lender Award), mis kinnitab, et tegemist on kohusetundliku laenuandjaga, kes aitab inimesi nende vajadustes, andes kiirelt ja vähese bürokraatiakoormaga laenu ootamatute väljaminekute korral või kaalutletud ostude tegemiseks, nagu auto või mõne kodumasina ostmine või koduremont.Eraisikutele kiirete ja lühiajaliste laenude väljastamisega alustanud MYJAR on aastate jooksul vastavalt klientide tagasisidele ja vajadustele kasvatanud tublisti nii maksimaalseid laenusummasid kui ka pikendanud tagastustähtaegu. Sel kevadel on turule tulemas laenutoode, mille suuruseks on juba kuni 7200 naelsterlingit tähtajaga 24 kuud. MYJARist on saanud üks turu parimate intressidega laenuandjaid, aidates inimesi, kellel on keerukas saada laenu tavapärastest finantseerimiskanalitest nagu näiteks kommertspankadelt.Kümne aasta jooksul välja antud üle 2,5 miljoni laenu ning pälvitud kõrge reiting firmade tagasisidekeskkonnas TrustPilot.com. „Meie eesmärk on erineda tavapärastest n-ö laenuhai stereotüüpidest, kohelda kliente õiglaselt ja anda vastutustundlikult laenu,” ütleb Valkiainen. Ettevõtte tugevusteks nimetavad kliendid tagasisides enim suurepärast klienditeenindust, paindlikkust, tehingu läbipaistvust kulude ja tähtaegade osas ning kiiret raha laekumist. MYJAR tegutseb hetkel ainult Inglismaal, kuid juba lähitulevikus on kavas ka laienemine uutele turgudele.

Sel sügisel avab MYJAR uued tööruumid uhiuues Tallinna Maakri ärikvartalis.
Sel sügisel avab MYJAR uued tööruumid uhiuues Tallinna Maakri ärikvartalis.  Foto: MYJAR

Miks on MYJARis äge töötada?

Kuus aastat ettevõttes olnud klienditeeninduse juht Risto Proosa alustas tööd kõnekeskuse klienditeenindajana. Tema sõnul on MYJARi puhul tegemist suurepärase tööandjaga, kes on enda ümber koondanud ägeda meeskonna: „Kuus aastat tagasi kõnekeskuses alustades poleks ma näiteks uskunudki, et minus on olemas juhiomadused, kuid nüüd juhin üle 50pealist kõnekeskust. Meil on inimesi, kes on mulle täpselt sama asja tunnistanud, olles tänaseks ametiredelil oluliselt edasi liikunud. MYJARi juhid ja meeskond oskavad töötajates tuua välja nende potentsiaali ning parimad ja positiivsemad isikuomadused, soodustades selle kaudu inimestes nii isiklikku kui ka tööalast arengut.”MYJARis on tema hinnangul kokku saanud Eesti ja Inglismaa töökultuuri parimad omadused, millele omalt poolt annab vürtsi erinevate rahvuste rikkus – nimelt töötab MYJARis inimesi 13 rahvusest. „Elu keeb kogu aeg! Juhid võimaldavad inimestel firmasiseselt üksuste vahel liikuda ja uusi teadmisi ning kogemusi ammutada. Kliendioperatsioonide poolel alustatakse enamasti meil tööd kõnekeskuses, kus õpitakse selgeks äri olemus ning sealt edasi on võimalik liikuda vastavalt oma võimetele ja oskustele nii teistesse kliendioperatsioonidega tegelevatesse osakondadesse kui ka kasvõi IT-sse, mis on noortele töötajatele väga suureks inspiratsiooniks.”Viimase pooleteist aastaga on MYJARis kahekordistunud kõnekeskuse inimeste arv ning ka IT-organisatsioon on kasvanud jõudsalt – viimase viie kuuga on näiteks palgatud lisaks 18 uut IT-spetsialisti.MYJAR on kiire kasvuga ettevõte, kus juhtkond investeerib kõvasti oma IT süsteemide arendamisse ning meeskonna kasvatamisse. McLaren Racing tarkvara arendusjuhi kohalt 2016. aastal MYJARiga ühinenud CTO Lee Cadman on IT-arendusse toonud rohkelt värsket mõtlemist: „MYJAR kasvab kiiresti ning meie tehnoloogiline platvorm peab sellest kasvust alati sammu ees püsima. Eelmisel suvel migreerisime oma teenused Amazoni pilve ning pikemaajaliselt on käsil legacy-tarkvara samm-sammuline moderniseerimine – agile- ja lean-praktikaid järgivad iseseisvad arendusmeeskonnad asendavad monoliitset PHP rakendust NodeJS-põhiste mikroteenuste arhitektuuriga. Lisaks tehniliste probleemide lahendamisele on platvormi uuendus andnud ka meeskonnale võimaluse õppida ja kasvada – investeerime nii oma spetsialistidesse kui ka koodibaasi. Kuigi hiljuti on meiega liitunud palju säravaid inimesi, otsime endiselt tiimidesse juurde arendajaid ning devops-spetsaliste.”„Meie uksed on positiivsetele, innustunud ja töötahet täis inimestele avatud. Loomulikult investeerime märkimisväärselt ka oma töötajatesse: leiame, et töökultuur ja -keskkond peavad olema soodsad ja toetavad, et inimesed tahaksid siin tööd teha ning nad saaksid anda endast parima. Me ei saa kellegi eest tööd ära teha, kuid tööandja ülesanne on luua parim arengukeskkond, selle sõna kõige laiemas tähenduses, kus töötajad saaksid anda endast parima ning tulemused oleksid võimalikult head,” räägib Valkiainen. Ta lisab: „Soovime, et meie töötajad tunneksid ennast hoituna, kuulame oma inimesi ning püüame neile võimalusel vastu tulla, sest meie edu sõltub ju 100% meie töötajatest!”

MYJAR avab Tallinnas 2000 m² suurused tööruumid

Arenev ettevõte vajab aktiivset keskkonda ning nii on MYJARi valinud oma kolme büroo asukohtadeks elava asukohaga Londoni, Tallinna ja Jersey. Nooruslikule initsiatiivikale meeskonnale on loodud soodne pinnas arenemiseks ning parimad võimalused kasutada oma töös tipptasemel tehnoloogiat. Samal ajal, kui uuendusmeelne tiim on tänapäeva muutlikus miljöös valmis tegema eesmärkide nimel kõvasti tööd, pöörab tööandja rohkelt tähelepanu ka oma inimeste heaolule.Sel sügisel avab MYJAR uue tööruumi Tallinnas Maakri ärikvartalis. Uues kontoris on pinda ca 2000 ruutmeetrit ning ettevõte hakkab tegutsema mitmel eri korrusel. 6. korrusele on planeeritud kõnekeskus ja ülejäänud kliendioperatsioonid, 7. korrus on mõeldud eelkõige IT- ja tugifunktsioonide jaoks ning 8. korrusele tuleb peamiselt puhkeala, mille arvel on samas võimalus tulevikus laiendada kontoripinda uute töökohtade tarvis.MYJAR on lähiaastateks koostanud ambitsioonikad kasvuplaanid ja kavandab arendada oma teenuseid-tooteid veelgi paremaks ning seeläbi võita juurde kliente. Ettevõtte laienemist toetab tugevalt infotehnoloogia- ja IT-süsteemide arendamine, mis võimaldab reaalselt suurte sammudega edasi liikuda. Pikaajalisemad, klientide laenuvõimekust arvestavad ning väiksemate intressikuludega laenud astuvad tihedalt kandadele suuremate konkurentide laenupakkumistele ning aastaks 2021 soovib ettevõte oma turuosa Suurbritannias kolmekordistada.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt