Artikkel
  • Kuula

    Transpordiettevõte DPD toob 30 riigis turule kullervedude täpse tarneaja teenuse

    Septembris tuli rahvusvaheline kuller- ja pakiveoettevõte DPD turule täiustatud kullerteenusega, mis sisaldab teavet kauba saabumise päeva kohta, et oma kliente rahvusvahelisel ja piiriülesel äritegevusel paremini toetada. See tähendab, et seniste mitmepäevaste kauba kohaletoimetamise ajavahemike asemel, saavad kliendid juba ostu sooritades või kaupa tellides näha, mis päeval pakk koju või kontorisse jõuab.

    DPD Eesti ASi müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurd: "DPD laiaulatusliku Euroopa võrgustiku kaudu saame uuenenud teenusega toetada oma kliente iga päev üha konkurentsitihedamas olukorras ja seda erinevates segmentides: e-kaubandus, moekaubad ja spordirõivad, tehnoloogia, tööstus ja tootmine".Foto: Jake Farra
    „Tänapäeval peavad ettevõtted keerulises majanduskontekstis leidma uusi viise, kuidas nii oma B2B kui ka B2C-ärisid suurendada ja muuta need klientide ootustele vastavaks. DPD laiaulatusliku Euroopa võrgustiku kaudu saame uuenenud teenusega toetada oma kliente iga päev üha konkurentsitihedamas olukorras ja seda erinevates segmentides: e-kaubandus, moekaubad ja spordirõivad, tehnoloogia, tööstus ja tootmine,“ ütleb DPD Eesti ASi müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurd.
    Ta lisab, et täpse tarneajaga kullerteenus lubab öelda saajale kindla aja, millal kaup adressaadini jõuab – ja selle teenuse järgi on üha kasvav ootus. „Eriti puudutab see e-kauplejaid ja e-ostjaid, kelle jaoks pakub kindla tarneaja teadmine usaldusväärsust, sest see suurendab tarbijate kindlustunnet ja soovi ostu sooritada. Samuti võimaldab see tarneaega vähendada, näiteks kui varasemalt oli kauba kättetoimetamise aeg Eestist Poola 2-4 tööpäeva, siis nüüd on see kaks tööpäeva.“
    DPD eelmisel aastal läbiviidud e-ostlejate uuringubaromeeter* näitas samuti, et regulaarsed e-ostlejad on üha nõudlikumad, kui teemaks on tõrgeteta e-ostukogemus. Kui neilt küsiti nende peamiste ootuste kohta, asetus esikohale ajakulu ja usalduslik suhe tarnepartneriga. Koguni 72% regulaarsetest e-ostlejatest arvasid, et võimalus valida päev ja täpne ühetunnine ajavahemik enne tarnimist suurendab tõenäosust, et nad sooritavad e-ostu. 71% e-ostlejatest pidasid tellimuse esitamisel oluliseks teada tarnefirmat, sest nende sõnul on rahustav teada, kes nende paki kohale toimetab.
    „Eriti olulisena näeme meie teenust rahvusvahelise kaubanduse seisukohast. Kui Eestis saame riigisiseselt tegelikult paki reeglina kätte juba homme, siis nüüd saame pakkuda päeva täpsusega tarneaega üle kogu Euroopa. Olgu selleks siis paki saatmine kliendile Prantsusmaale, Saksamaale või Itaaliasse – Eestist koguni 27 riigi puhul üle Euroopa. Kokku pakub DPD uut teenust 30 riigis,” selgitab Kivimurd. „See võib esmapilgul tunduda pisiasi, ent just pisiasjad on otsuste tegemisel tähtsal kohal. Kui konkurendi kaup jõuab kiiremini kohale või tema tarne tundub usaldusväärsem, pöördutakse just seetõttu konkurendi poole.”

    Kuidas liituda DPD uue teenusega?

    Esmalt tuleb e-kauplusel, tootjal või kaubandusettevõttel valida partneriks DPD ning teise olulise soovitusena panna oma ostukeskkond läbi API-liidestuse suhtlema DPD tarneaja kalkulaatoriga. „Oleks ju suurepärane, kui klient saab juba tellides teada, millal täpselt kaup temani jõuab. Soovitan kindlasti meie partneritel need integratsioonid ära teha, sest see hoiab kokku palju aega ja tänapäeva ühiskonnas on just aeg see, mis maksab. Tarneaja nägemine ostu sooritamisel julgustab tarbijaid e-poest ostu sooritama ning see annab kauplejate ja tootjale suure lisaväärtuse.”
    Uuringu järgi teeb 15% e-ostlejast 60% ostudest – see tähendab, et kauplejatel ei tasu alahinnata püsiklientide mõju oma ärile. Kes sageli ostab, ei taha Kivimurru sõnul aga ammugi kuulata mingeid ebamääraseid vastuseid. Mida selgem on kaupmehe lubadus, seda tänulikum on ostja.
    Mis rahvusvahelist teenust puudutab, siis esimeses faasis stardib teenus kullerpakkidele ehk pakkide saatmisel aadressilt-aadressile. Tulevikus on DPD-l plaanis lisada täpse tarneajavalikusse ka pakiautomaadid.
    Loe DPD uuest teenusest lähemalt: www.dpd.com/ee/et/tarneaja-kalkulaator
    *E-ostlejate baromeeter DPDgroup 2022-23: 30. maist 26. juulini 2022 viidi läbi 23 974 intervjuud 22 Euroopa riigis (Austria, Belgia, Bulgaaria, Horvaatia, Tšehhi Vabariik, Eesti, Prantsusmaa, Saksamaa, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Läti, Leedu, Holland, Poola, Portugal, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania, Šveits, Ühendkuningriik).
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Arco Vara juht lahkub ametist
Arco Vara juhatuse esimees Miko Niinemäe lahkub ettevõttest ning nõukogu on alustanud ettevõttele uue juhatuse liikme otsimist, kes hiljemalt aasta lõpuks juhtimise üle võtab.
Arco Vara juhatuse esimees Miko Niinemäe lahkub ettevõttest ning nõukogu on alustanud ettevõttele uue juhatuse liikme otsimist, kes hiljemalt aasta lõpuks juhtimise üle võtab.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Eesti tegi hinnatõusuga naabritele silmad ette
Euroala harmoneeritud tarbijahinnaindeks püsis aprillis aastatagusel ehk 2,4% tasemel, selgub Eurostati andmetest.
Euroala harmoneeritud tarbijahinnaindeks püsis aprillis aastatagusel ehk 2,4% tasemel, selgub Eurostati andmetest.