• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 2250,72%40 948,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 2250,72%40 948,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • ST
  • 11.12.24, 15:24

Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks

Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.
Heily Aavik, Keit Alev ja Taavi Lehari räägivad saates alahinnatud strateegiatest, olulistest meediatarbimise trendidest ja sellest, kuidas jagada turunduseelarvet, kui kanalite valik laieneb.
  • Heily Aavik, Keit Alev ja Taavi Lehari räägivad saates alahinnatud strateegiatest, olulistest meediatarbimise trendidest ja sellest, kuidas jagada turunduseelarvet, kui kanalite valik laieneb.
  • Foto: Erakogu
Turunduseelarve planeerimisel mängivad võtmerolli meediatarbimise killustatus, uued tehnoloogiad, näiteks tehisintellekt, ning globaalsete sündmuste mõju tarbimiskäitumisele. Noorem põlvkond tarbib meediat teisiti – nende jaoks on Tiktok ja sotsiaalmeedia peamised platvormid.
„Tiktok on tänaseks paljudele ettevõtetele suur võimalus, kuid alguses olid paljud ettevaatlikud,“ tõdes Heily Aavik ning meenutas, et aastaid tagasi pelgasid ettevõtted ka Facebooki konto loomist, mis on nüüd pigem turundusstandard.
Põhiküsimuseks on brändilojaalsuse hoidmine kiire tarbimise ajastul ning andmete ja loovuse tasakaalu leidmine. Saatekülalised rõhutasid, et lojaalsuse kasvatamine nõuab järjepidevat dialoogi tarbijatega. „Lojaalsus jääb oluliseks, kuid killustunud meediamaailmas peavad brändid oma sõnumeid täpsemalt sihtima,“ selgitab Lehari ning lisab, et kuigi andmed näitavad suuna, aitab loovus eristuda ja luua emotsionaalset sidet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saade pakub häid näpunäiteid, kuhu oma eelarvet järgmisel aastal suunata, ning hulgaliselt soovitusi kanalite valikuks, kui eelarve on piiratud. Saadet juhib Keit Alev.
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundustrateegia 2025. aastaks
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele