Markus Villigul on põhjust rõõmustamiseks: see nädal kaasati 600 miljonit eurot. Taksoäris alustanud Taxify vahetas nime 2019. aastal. Pärast seda on uue nimega Bolt laiendanud oluliselt oma tegevuste ampluaad: viimase täiendusena lisandus teenusepaketi nii-öelda hämarpoed ehk toidukaupade kojuvedu. Eesmärk on kasvada Euroopa esimeseks tõeliseks superrakenduseks.Foto: Liis Treimann
Nädala lood: sellist augustitormi iga aasta ei näe
"Igaks juhuks tuleks kinnitada turvavööd!" hoiatasid Ellex Raidla advokaadid juuni lõpus vaadates tehinguturule ette. Augusti esimene nädal andis ka sellele kinnitust, kui kuu algas kahe suure pauguga: kõigepealt teatas Bolt 600 miljoni eurosest rahakaasamisest, millele järgnes Eesti pelletiäri hiiglase Graanul Investi müük. Sellist raha voolamist Eesti majandusse päris iga nädal ei kohta.
Bolti puhul tuleb siiski lisada, et suur osa sellest rahast liigub ka Maarjamaast kaugemale. Täpsemalt kavatseb nüüdseks idufirmast tehnoloogiafirmaks välja kasvanud Bolt haarata tükikest Euroopa jaekaubandusest ning käivitada kümnes riigis toidukaupade kojuvedamise teenust, mis justkui välguna võiks 15 minutiga koduuksele kohale jõuda.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.