You need to enable JavaScript to run this app.
Jäta menüü vahele
Tagasi
Menüü
Otsi
Деловые ведомости
Minu Äripäev
Telli
Kõik artiklid
Investor
Raadio
Arvamus
PRO
Edukas Eesti
TOPid
Gasell
Autod
Videokogu
Uudiskirjad
JUUBEL
PDF
SEBE AS
Minu Äripäeva kasutamiseks
logi sisse
või
loo konto
.
SEBE AS
Sebe andis Pärnu ühistranspordi korraldaja hindade pärast kohtusse
Pankrot nädalate kaugusel: bussifirmad sõidavad kohalikke liine omanike armust
Bussijuhid võivad otsa saada: "See ei ole hirmutamine, vaid tegelikkus."
Simsoni plaan jättis ettevõtjad teadmatusse
Kaks kuud enne, kui peaks rakenduma tasuta maakondlik ühistransport, ei tea bussifirmad, mis saama hakkab ja kuidas nad oma tegevust planeerima peaksid.
SEBE bussijuhid nõuavad piketil palgatõusu
Transpordi Ametiühingu SEBE bussijuhid korraldavad täna keskpäeval Tartus ja Pärnus piketi, et juhtida tähelepanu bussijuhtide palganõudele. Tartu pikett toimub Nõlvaku bussipeatuse parklas ja Pärnu maakonnaliinide bussijaamas.
Saksamaa hiiglane kalastab Eesti bussiturul
Saksa riigifirmale Deutsche Bahn kuuluv bussifirma Arriva mõtleb haarata tüki Eesti turust. Arriva on kohtunud pea kõigi Eesti suuremate bussifirmadega ning kuuldavasti jäi sõelale Tiit Pruuli ja Marcel Vichmanni GoBus, kuid tehinguni pole jõutud.
Täisnimekiri: 2016 pankrotid ja likvideerimised
Möödunud aastal kuulutas maksejõuetuse välja 340 juriidilist isikut. Neist 335 olid äriühingud ja 5 MTÜ-d.
Jant Võru bussihanke ümber kütab kirgi
Võru maakonna gaasibusside nõudega bussiveohange olukorras, kus kohapeal puudus gaasitankla, on tekitanud hulga küsimusi ja vaidlusi, aga ka kahtlusi kokkumängus ja üle poole miljoni euro riigi raha raiskamises.
Hugo Osula: mina väikest palka ei maksa!
Kui palka maksta ei jaksa, tuleb uks kinni panna, põrutab Mootor Grupi omanik Hugo Osula ja lisab, et ta põhimõtteliselt ei tegele äridega, kus ei ole võimalik töötajatele väärikat palka maksta.
Hugo Osula: Uber on nutikas haip
Transpordiettevõtja Hugo Osula tõi intervjuus Äripäevale ilmeka näite, kui lühinägelikud on poliitikud seaduste tegemisel ning kuidas riik lämmatas Eesti oma sõidujagamisteenuse.
Estonian Airi vari langes Elronile
Elroni konkurendi Sebe omanikfirma tellitud õigusanalüüs viitab, et riigi plaan osta Elronile Tallinna-Tartu liini teenindamiseks uued rongid võib olla vastuolus riigiabi reeglitega. Viimati pankrotistus Estonian Air just keelatud riigiabi tõttu.
Osula firmal valmis mehitamata roomik
Hugo Osulale kuuluva bussifirma SEBE tütar Milrem on valmis saanud mehitamata roomiksõiduki mehhaanilise prototüübi, mis saadetakse peagi Londonis algava suurima kaitse- ja julgeolekutehnika messi poole teele, ütles Milremi tegevjuht Kuldar Väärsi.
Bussifirmad ootavad uut seadust
Bussifirmad loodavad, et ühistranspordiseaduse muudatused teevad liinide avamise konkurentide kõrval lihtsamaks. Eelistatud on kaugliinide käikupanek.
Gunnar Obolenski: šotlase firma suretab bussiturgu
Bussiturg avaneb šotlase Brian Souteri odavbussifirmaga ebavõrdseks võitluseks, ütles ASi Sebe tütarettevõtte Eesti Buss juht Gunnar Obolenski. Võitluses jäävad Obolenski hinnangul ellu vaid tugevamad.
Bussifirmad: Elron sõidab meist üle
Äsja avaldatud ASi Eesti Liinirongid (Elron) majandusaruandest selgub, et ettevõte teenis mullu küll 7,8 miljonit eurot puhaskasumit, kuid samal ajal sai riigifirma koguni 30,6 miljonit eurot toetusi.
Luksusrongid käivad maksumaksjale üle jõu
Riigiettevõtte ambitsioon pakkuda maksumaksja raha eest kallist ja ebaefektiivset luksusrongi teenust ei ole majanduslikult jätkusuutlik ja kahjustab kogu ühistranspordisektori tasakaalu, leiab Sebe juhatuse esimees Kuldar Väärsi.
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Minu Äripäev