“Kui me olukorda piisavalt tõsiselt ei teadvusta, siis juba viie aasta pärast meil lihtsalt ei ole enam bussijuhte. See ei ole kellegi hirmutamine, vaid tegelikkus,” tõdes Hansabuss AS Balti riikide tegevjuht Henri Aaslav-Kaasik kommenteerides Äripäeva koostatud bussifirmade konkurentsiraportit.
Kaks kuud enne, kui peaks rakenduma tasuta maakondlik ühistransport, ei tea bussifirmad, mis saama hakkab ja kuidas nad oma tegevust planeerima peaksid.
Võru maakonna gaasibusside nõudega bussiveohange olukorras, kus kohapeal puudus gaasitankla, on tekitanud hulga küsimusi ja vaidlusi, aga ka kahtlusi kokkumängus ja üle poole miljoni euro riigi raha raiskamises.
Kui palka maksta ei jaksa, tuleb uks kinni panna, põrutab Mootor Grupi omanik Hugo Osula ja lisab, et ta põhimõtteliselt ei tegele äridega, kus ei ole võimalik töötajatele väärikat palka maksta.
Äsja avaldatud ASi Eesti Liinirongid (Elron) majandusaruandest selgub, et ettevõte teenis mullu küll 7,8 miljonit eurot puhaskasumit, kuid samal ajal sai riigifirma koguni 30,6 miljonit eurot toetusi.
Riigiettevõtte ambitsioon pakkuda maksumaksja raha eest kallist ja ebaefektiivset luksusrongi teenust ei ole majanduslikult jätkusuutlik ja kahjustab kogu ühistranspordisektori tasakaalu, leiab Sebe juhatuse esimees Kuldar Väärsi.