• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 15.12.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cadillac paneb Opel Omegale oma logo

General Motorsi kontserni kuuluv Cadillac saab lihtsal moel uue mudeli. 1996. aasta lõpus jõuab müüki Opel Omega MV6 baasil välja töötatud Cadillac Catera. Cadillac on valinud üsna lihtsa ja odava tee uue mudeli välja töötamiseks -- võtnud Opelilt valmis toote ja tegelenud selle moderniseerimisega. Tegu on ka omalaadse turundus trikiga -- Opeli kaubamärgi all on USA turul tunduvalt vähem lootust läbi lüüa kui Cadillaci logo all.
Ameerika autotööstusel puudub seni oma keskklassi luksusauto. Selles klassis teevad USA autoturul ilma Euroopa ja Jaapani autotootjad -- BMW, Lexus, Mercedes-Benz ja Volvo.
USA mõistes väikeauto Catera väljatöötamisel osalesid nii Cadillac kui Opel. Tegu on esimese Cadillaciga, mida hakatakse tootma Euroopas -- Opeli koostetehases Rüsselheimis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Catera meenutab nii väliselt kui sisemuselt Omegat, olles viimasest luksuslikuma viimistlustasemega. USA nõuete kohaselt kuuluvad standardvarustusse kliimaseade, puldiga kesklukustus jpm. Loomulikult on Catera automaatkäigukastiga.
Ka armatuurlaual pole võetud vaevaks liiga palju vaeva näha. Näidikuteplokk on praktiliselt identne, erinedes vaid selle poolest, et Cateral puudub Omegalt tuttav suur pardaarvuti ekraan.
Erinevalt Saksamaast, kus automagistraalidel puudub kiirusepiirang, ei saa USA teedel lõputult kihutada. Seetõttu on Caterale paigutatud elektrooniline kiirusepiiraja, mis ei luba sõita kiiremini kui 125 miili tunnis (200 km/h).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele