9. aprill 1996
Jaga lugu:

Wehtje päästab Estline'i

Veebruarist peale on Estline kärpinud personali arvu 50 inimeselt 30-le. See ei aita firmat veel tänavu kahjumist välja, kuid kahjum siiski väheneb. Moodustades eelmisel aastal 30 protsenti käibest, langeb see tänavu Wehtje sõnul 10--15 protsendini käibest.

«Põhiprobleem on laeva vähene mahutavus. Tehtud kalkulatsioonide kohaselt aitaks rahanduslikku seisu parandada suurem laev, sest praegu on kasutatud kaubaveomahust juba 90--95 protsenti. Estline'i omanikud, nii Nordström & Thulini kui ka Eesti riigi esindajad, on mõlemad selles ühel meelel. Nüüd tulebki leida kohase hinnaga õige laev,» ütles Estline'i tegevdirektor.

Anders Wehtje loodab ka rootslased jälle laeva peale tagasi tuua. Kui enne Estonia katastroofi külastas Tallinna aastas 200 000 rootslast, siis nüüd on nende arv langenud 66 000ni. Laevaliini majandamise seisukohalt on see oluline, sest kui rootslased domineerisid reisijate seas, siis andis laeval tarbimine ligi 50 protsenti Estline'i käibest. Nüüd on tarbimine kahanenud poole võrra.

Kuna Estline'i korraldatud küsitlused näitavad, et rootslased suhtuvad parvlaevaga Tallinna sõitmisesse väga kõhklevalt, siis ei ole rootslaste laeva meelitamine sugugi lihtne ülesanne.

Reklaami tõhustamiseks on Wehtje vahetanud reklaamiagentuuri, loobudes Blankingi teenustest ja usaldades uue kampaania Sexton 87le.

Sel nädalal alanud reklaamikampaania läheb maksma kaks miljonit Rootsi krooni ja on mõeldud eeskätt peredele ja veidi eakamatele inimestele. Kasutusele tuleb ka uus kaubamärk. DI

Jaga lugu:
Hetkel kuum