«Põhimõtteliselt on ehitaja välja valitud, kuid lepingule nendega veel alla pole kirjutatud,» ütles Horn.
Avaliku konkurssi korraldas EK teeninduskeskuse ehitamiseks AS Innomore. Konkursist võtti osa 17 ehitusorganisatsiooni.
«Kuna konkurents oli tihe ja hinnatase üllatavalt ühtlane, sai otsustavaks peale ehitushinna ja tähtaja ka ehitusfirmaga tehtud koostöö,» ütles Horn. Koger & Sumberg on EK-le ehitanud ka enne seda ühe jaama.
Kütusetanklast, autopesulast, kohvikust ning kauplusest koosnev teenindusjaam kerkib Tallinna maantee äärde Narva linna sissesõidu juurde.
Ehitusfirma Koger & Sumberg peadirektori Andres Kogeri sõnul oli konkurss väga korrektselt korraldatud. Ta lisas, et ehitus algab juunis ja peab valmima septembri lõpuks.
Käesoleval aastal plaanib EK rajada veel ühe teenindusjaama Mustamäe tee ja Kadaka tee nurgale. Praegu käib jaama projekteerimine.
Horn sõnas, et projekt hakkas venima, sest Veevarustuse ja Kanalisastiooni ME ei väljastanud nelja kuu vältel tehnilisi tingimusi. «Selle tõttu on projekt kallinenud kümnete tuhandete kroonide võrra,» sõnas Olle Horn.
Veel plaanitakse lähitulevikus teenindusjaam ehitada ka Pärnusse.
Praegu töötab EK kaubamärgi all 40--50 tanklat, millest kümmekond on heas seisukorras, ütles Horn.
Kütuse jaemüügiturg Eestis jaguneb firmade vahel lõplikult 1997. aasta lõpuks, 1998. aasta alguseks, sõnas Horn. «Selle ajani püüame jaemüügi ketti arendada nii palju kui võimalik,» lisas ta. Olemasolevate vahendite juures suudab EK aastas rajada 2--3 uut tanklat.