Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kontvõõrad sajandi spordipeol
Hartsfieldi lennujaama Atlanta eeslinnaga ühendava tee äärde on Fuji paigutanud reklaamplakatid, mis kujutavad Jaapani filmile fikseeritud lähivõtet Ameerika odaviskajast. Daimler-Benz on kulutanud sajandi spordiürituse eel 4,5 miljonit dollarit romaani «Tuulest viidud» autori Margaret Mitchelli lagunenud maja renoveerimiseks. Samsung esitab uhkeldavalt oma kaupu hoones, mis asub Atlanta Sajandi Pargi vahetus läheduses, mida suur osa olümpiamängude 2 miljonist külalisest kindlasti külastab.
Ükski nimetatud firma ei ole sentigi maksnud õiguse eest ühendada oma nimi maailma juhtiva spordisündmusega. Atlanta olümpiamängude ametlik filmiga varustaja on Fuji pearivaal Kodak. Õiguse transportida olümpiatuli läbi USA ostis enesele BMW.
Vaatamata olümpiamängude juristide jõupingutustele ei ole ametlike sponsorite huve, kellest igaüks tasus 40 miljonit dollarit, suudetud täies ulatuses kaitsta. Sponsoritelt laekus ligi kolmandik mängude 1,7 miljardi dollari suuruse eelarve katteks. FT