• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 16.09.96, 01:00

Igal aastal neljandik uut personali

On tõsiasi, et töövõtja on ühel ametikohal efektiivne vaid kaks esimest aastat, mil ta spurdib. Kurioosne on, et jõudes oma kompetentsuse piirile, muutub töövõtja antud ametikohal käibetekitamise poolest laisemaks. Kolmandast-neljandast tööaastast hakkab töövõtja pidama end asjatundjaks ega huvitu enam oma valdkonnaga seonduvast. Tänu oskustele ja väljakujunenud sidemetele võib ta järgnevad kolm aastat elada n-ö vana rasva peal. Ligikaudu seitsmendaks aastaks on töövõtja oma professionaalse arengu ammendanud.
Eelnevast tuleneb vajadus vahetada personal 40% ulatuses välja iga kahe aasta tagant, 70% ulatuses iga nelja aasta ning 90% ulatuses iga seitsme aasta tagant.
Tööjõu optimaalse kasutamise üheks võimaluseks võiks olla äripartnerite kokkulepe müüa kahe aasta möödudes teineteisele personali. Näiteks firma X müüb firmale Y müügimehe ja vastupidi. Firmad X ja Y teenivad müüdud müügimeeste käibe pealt ning ostetud müügimeeste käibe pealt. Sellise tehingu tulemuseks on müügimeeste edukus ja firmade käibe kasv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele