Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tuhatkond soome perekonda suvel Eestisse

    Tour Balticum OY juhatuse esimehe Pekka Heiskaneni sõnul teavad soomlased endiselt vaid Tallinna ja pealinnas asuvaid Viru väljakut, Raekoja platsi ja Kadaka turgu. Reisimine mööda Eestit on aga raske, tunnistas Heiskanen.
    Soome firma eesmärk on viia soomlased, kes tulevad suvel autoga Eestisse puhkust veetma, laiali mööda Eestimaa vähemtuntud kohti.
    Kui Soome reisibürood pakuvad praegu põhiliselt teavet suurte ja kallite hotellide kohta, siis meie paneme põhirõhu turismitaludele, pansionaatidele ja võõrastemajadele, kinnitas Heiskanen.
    Heiskanen leiab, et eestlased ei oska end ise turismimaana veel piisavalt müüa. «Läänest tuleva turisti seisukohast on asjata müüa end odavalt,» lausus Soome ettevõtja. Ta lisas, et Tour Balticumi eesmärk on õpetada eestlasi professionaalsel tasemel majutuskohti müüma.
    Tour Balticumi esimene plaan on välja anda suure tiraazhiga turismialane infokataloog «Puhkus Eestis», kus on teave ka järgmise suve kultuuriürituste kohta Eestis. Seejärel tahab firma avada Tallinnas oma infopanga, mis pakuks nii teavet kui hakkaks tegelema ka reispakettide müügiga.
    Heiskaneni sõnul võib Tour Balticumi infopanka võrrelda Anttila või Hobby Halli postimüügiteenusega. 10 000 soomlast saavad otsepostitusega kataloogi, seejärel on neil võimalik võtta ühendus infopangaga. Edasine suhtlemine käib posti teel.
    Heiskaneni sõnul on kliendil võimalik valida, kas ta soovib saada vaid informatsiooni ja ostab reisipaketi reisibüroolt või võtab kogu teenuse neilt.
    Eesti reisibüroo Estravel tegevdirektor Aivo Takis pole varem Tour Balticumi projektist kuulnud, kuid ta märkis, et projekt on tänuväärne, kuna soomlased plaanivad teha osaliselt seda, mis on riigi turismiametil väikese eelarve tõttu tegemata jäänud.
    «Ma ei usu, et projekt sellisel kujul lähima kahe aasta jooksul veel kasumisse jõuaks,» märkis Takis.
    Firma AVIS Autorent & Liising rendijuht Tiit Nigul lausus, et soomlaste projekt on huvitav ja sellel võib olla tulevikku. Ta kinnitas, et on valmis pakkumise korral projektis kaasa lööma.
    Tour Balticumi projekti käivitusraha on 600 000 krooni, projekti finantseeritakse Soome riigile eraldatud Euroopa Liidu lähipiirkondade arengu vahendite arvel, samuti turismikataloogis reklaamivate laeva- ja autorendifirmade, hotellide ning teiste majutusasutuste rahaga.
    Tour Balticumi juhid loodavad esimese aastaga turistide vahendamise pealt Eestisse teenida miljon krooni.
    Pekka Heiskaneni sõnul on tegemist esimese osaga pikaajalisest projektist. Tulevikus tahab firma turismiprojekti laiendada ka Lätisse, Leetu ja Saksamaale.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.