• OMX Baltic0,38%300,1
  • OMX Riga−0,04%888,72
  • OMX Tallinn0,25%2 063,88
  • OMX Vilnius0,27%1 206,89
  • S&P 5000,00%6 259,75
  • DOW 300,00%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 1000,36%8 973,47
  • Nikkei 225−0,28%39 459,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,3
  • OMX Baltic0,38%300,1
  • OMX Riga−0,04%888,72
  • OMX Tallinn0,25%2 063,88
  • OMX Vilnius0,27%1 206,89
  • S&P 5000,00%6 259,75
  • DOW 300,00%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 1000,36%8 973,47
  • Nikkei 225−0,28%39 459,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,3
  • 22.11.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennuühendus Leeduga jääb kestma

Eesti lennuameti peadirektor Eduard Tüür ütles, et vastavalt Leedu lennuametiga saavutatud kokkuleppele jätkab Estonian Air alates järgmisest kolmapäevast kuni järgmise aasta suvehooaja alguseni aprillis iga päev Vilniusesse lendamist.
Samast hetkest hakkab Air Lithuania Kaunasest Tallinnasse lendama. Mitu korda nädalas Tallinnasse lendama hakatakse, jääb Tüüri sõnul leedukate otsustada. Tõenäoliselt saab see olema ligi neli korda nädalas, lisas ta.
Tüür ütles, et Leedu lennuamet on Tallinna lennuliini avamiseks luba taotlenud juba mitu aastat, kuid enamikul juhtudel pole kas luba täidetud või on siis leedulased liini majanduslikel põhjuse veidi aja pärast sulgenud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tüüri sõnul käsitlesid leedulased läbirääkimistel tervet Leedut ühtse lennundusturuna, kuid vastavalt kahe riigi vahel sõlmitud lennundusalasele lepingule tuleb võrdsed võimalused luua konkreetsel lennuliinil.
Lennundusvaidlus Eesti ja Leedu vahel tekkis, kui Estonian Air võttis ligi 30kohaliste JAK-tüüpi lennukite asemel kasutusele 48kohalised Fokker-tüüpi lennukid. Seepeale keeldus Leedu lennuamet pikendamast Eesti kompanii talvist graafikut, mis nägi ette seitse lendu nädalas, ning nõudis, et lende vähendataks kolme korrani. Põhjenduseks tõi Leedu pool, et kuna Eesti kompanii lendab suuremate lennukitega, tuleb mahtu vähendada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 2 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele