• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estonian Air ja Aeroflot saavutasid kokkuleppe

    ASi Estonian Air asepresident Toomas Leis ütles eile, et teisipäeval ja kolmapäeval Moskvas toimunud kohtumisel saavutatud kokkuleppe kohaselt tasub Estonian Air osa Aerofloti rahalisest nõudmisest.
    Toomas Leis rääkis, et Aeroflot nõudis Estonian Airilt ligi 11 miljoni kroonise võla tasumist. Tema ütlusel moodustus võlg piletite müügist, mida Estonian Air müüs mitmed aastad tagasi rublaajal Aerofloti lendudele. Samas aga oli ka Eesti lennukompaniil seni saamata teatud summa piletite eest, mida samal ajal müüs Aeroflot Estonian Airi lendudele.
    Leisi sõnul sai taoline segadus võimalikuks seetõttu, et Estonian Air lendas kuni 1992. aasta suveni Aerofloti koodi all, kes müüs Estonian Airi pileteid kuni 1992. aasta detsembrini ülevenemaalises piletimüügisüsteemis.
    Leisi ütlusel toimus seega mõlemalt poolt küll piletite müük, kuid mitte rahalised arveldused. Põhiküsimuseks kokkuleppe saavutamisel sai see, kes kellele kui palju võlgu on. Vastavalt Moskvas saavutatud kokkuleppele tasub Estonian Air ligi kaks kolmandikku Aerofloti ligi 11 miljoni kroonisest nõudmisest.
    Tänu Aeroflotiga sõlmitud kokkuleppele saab Estonian Air Leisi hinnangul Venemaad taas vaadelda potentsiaalse turuna.
    Moskvas läbirääkimisi pidanud Estonian Airi nõukogu esimees Olev Schults ütles, et Aerofloti poolt juhtis positiivselt kulgenud läbirääkimisi peadirektori asetäitja kommertsalal Aleksander Krasnenker.
    Olev Schults ütles, et kui poleks kokkuleppele jõutud, oleks lennuühendus Tallinna ja Moskva vahel järgmisest nädalast alates teadmata ajaks katkenud.
    Schultsi sõnul tõusis kirjeldatud probleem päevakorda 1991. a ning alates sellest ajast on püütud sellele mitu korda mõlemale poolele sobivat lahendust leida.
    Estonian Air lendab Moskvasse neli korda nädalas. Aeroflot praegu Tallinnasse ei lenda.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tehnopoli juhtivtöötajad: ainult kontoripinnast ei piisa, kliendid ootavad terviklahendust ja kogukonda
Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
Lennukikütuse hind vallutab Euroopas uusi kõrgusi
Vastupidiselt ootustele on lennureisimine omikronitüvele hästi vastu pidanud ja viinud Euroopas lendu ka lennukikütuse hinna.
Vastupidiselt ootustele on lennureisimine omikronitüvele hästi vastu pidanud ja viinud Euroopas lendu ka lennukikütuse hinna.
Leedole esitati süüdistus miljonite kantimises ja võltsimises
Ärimees Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhtidele esitati süüdistus ettevõtte tühjaks kantimises ja pankrotimenetluse üle kontrolli saavutamise katses.
Ärimees Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhtidele esitati süüdistus ettevõtte tühjaks kantimises ja pankrotimenetluse üle kontrolli saavutamise katses.
Vilepuhuja märtri rollist välja tõstmine toob ettevõtjatele uusi kohustusi
Selleks, et vilepuhuja julgeks organisatsiooni kitsaskohtadele osundada, peab ta tundma end turvaliselt. Peagi rakenduv Euroopa Liidu direktiiv seab ettevõtetele konkreetsed nõuded tagamaks, et probleemidele tähelepanu juhtija ei satuks märtri rolli.
Selleks, et vilepuhuja julgeks organisatsiooni kitsaskohtadele osundada, peab ta tundma end turvaliselt. Peagi rakenduv Euroopa Liidu direktiiv seab ettevõtetele konkreetsed nõuded tagamaks, et probleemidele tähelepanu juhtija ei satuks märtri rolli.