• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,35%8 561,22
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,35%8 561,22
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • 09.12.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teenindaja peab olema aktiivne

Turundus
Üldjuhul ei ole teenindaja töölepingus sätteid, mis kohustavad teda toodet aktiivselt müüma. Teenindaja lisatasu sõltub tavaliselt läbimüügist või kasutatakse toodete läbimüügile määratud kuu või kvartali käibepiiri, mille ületamisel on teenindajal õigus saada kokkulepitud lisatasu. Mida teha siis, kui külastatavus on oodatust väikem?
1. võimalus: kliendi värbamise vastutus lasub ainult reklaami- või turustusdirektoril.
2. võimalus: palgata aktiivse müügi agent.
3. võimalus: rakendada firmas olemasolevat tööjõudu, st kasutada teenindajaid, kes oleksid võimelised ise firmale kliente värbama.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele