• OMX Baltic−0,22%294,07
  • OMX Riga−0,04%916,35
  • OMX Tallinn−0,49%1 968,7
  • OMX Vilnius0,09%1 234,1
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,14%9 264,41
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,46
  • OMX Baltic−0,22%294,07
  • OMX Riga−0,04%916,35
  • OMX Tallinn−0,49%1 968,7
  • OMX Vilnius0,09%1 234,1
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,14%9 264,41
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,46
  • 06.01.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edu tagab sotsiaalne vastutus

Marketingispetsialistid teavad turun-dussõnumi tähtsust. Firma arengul laiemas plaanis liitub sellele selgelt sõnastatud ettekujutus kogu firmast. Edukas on firma, kelle sõnum rõhutab sotsiaalset vastutust, korporatiivse kodaniku missiooni tunnetamist. Edu sõltub heast mainest, mida ei saavutata ilma kõrgete nõudmisteta iseenda tegevusele nii eetika kui ka loodussäästlikkuse vallas. Olenemata tegevusalast võtab edukas firma enda kanda ka oma asukoha sotsiaalseid probleeme. See kulutus tasub ennast homme kuhjaga.
Suhtekorraldaja roll on sõnastada kes-me-oleme-sõnum nii, et see poleks sisutu, nõrguke või lihtsalt loba.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele