Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Peep Mühls asutab uut reklaamiagentuuri
J. Walter Thompson Co on huvitatud vähemusosalusest loodavas reklaamiagentuuris ja enamusaktsiad hakkavad kuuluma eestlastele. Peep Mühls ütles, et ta on tegelenud reklaamifirma loomise eeltööga juba neli kuud.
Teisi firma eestlastest osanikke ei soovinud Mühls veel nimetada. Ta väitis, et need inimesed tegutsevad reklaamiäris.
Mühls ei välistanud, et uus firma ostab ära mõne Eestis tegutseva reklaamiagentuuri. Mühls lisas, et J. Walter Thompson Co on huvitatud tema asumisest reklaamiagentuuri juhiks, kuigi tema isiklik soov on jätkata suhtekorralduse alal.
«Mul on vara teha otsust, kas ma jään Hill & Knowltonit juhtima, aga minu kutsumus on suhtekorraldus,» väitis Mühls. «Tahan osaleda loodava agentuuri töös ideede genereerijana.»
Mühlsi sõnul on Hill & Knowlton Eesti ASi töötajad uue projektiga tuttavad ja suhtuvad sellesse positiivselt. Ta ütles, et suhtekorraldusfirma tegevuses ei muutu reklaamiagentuuri loomisega midagi.
Loodava agentuuri tegevuseks kujuneb strateegiline turundus, reklaamitegevus, disain ja meediamüük. J. Walter Thompson Co ja Hill & Knowlton kuuluvad mõlemad maailma ühte suuremasse reklaami- ja turundusega tegelevasse kontserni WPP Group. Reklaamiajakirja Advertising Age andmetel oli see reklaamikett eelmisel aastal brutokäibelt maailmas kolmas ja USAs teine. J. Walter Thompson Co eelmise aasta konsolideeritud brutokäive oli 13,88 miljardit krooni ja kontserni brutokäive 42,4 miljardit krooni. 1995. aastal moodustas reklaamitegevus WPP Groupi käibest 55 protsenti, suhtekorraldus kuus protsenti.