• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 06.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiagentuurid taunivad piiranguid

Euroopa reklaamiagentuuride assotsiatsiooni president Albert Winninghoff ütles eile rahvusvahelise reklaamiassotsiatsiooni aastakonverentsil, et peab ebaõiglaseks mõnedes Euroopa riikides kehtestatud rangeid reklaamipiiranguid. Tema hinnangul on see vastuolus ELi üldiste põhimõtetega kaupade, teenuste, tööjõu ja kapitali vaba liikumise kohta liikmesriikide vahel.
Winninghoffi sõnul on reklaamindus alusetult välja jäänud üleüldistest Euroopa majanduse libraliseerimise ja deregulatsiooni kavadest. Mõnes Euroopa riigis seatakse piiranguid reklaami sõnumi sisu suhtes ning mõne toote reklaam on meediavahendites keelatud.
«Selle asemel, et harmoniseerida vabaduse ulatust -- Euroopa Liidu põhimõtete kohaselt teistes valdkondades -- on reklaami osas otsustatud harmoniseerida piiranguid,» ütles Winninghoff.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nii näiteks soovib Prantsusmaa, et seal kehtivad ranged piirangud alkoholi ja tubaka reklaamile kehtestataks ka teistes Euroopa Liidu liikmesriikides ning Rootsi soovib laiendada sealset lastele suunatud reklaami keeldu.
Winninghoff kutsus Ameerika Ühendriikides asuvat rahvusvahelist reklaamiassotsiatsiooni ja teisi regionaalseid ja rahvusvahelisi reklaamiorganisatsioone üles võitlema õiguse eest reklaamida kõiki tooteid ja teenuseid, mida seadused lubavad toota, müüa ja tarbida. REUTER-ETA

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele