• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autoveod merele ja raudteele

    Endised Ida-Euroopa riigid veeretavad raskusi Eesti autovedajate teele. Venemaa on tänavu kehtestanud Eestile uued kõrged teelubade ja raskeveoste lubade hinnad. Detsembrist on lubanud lõpetada tasuliste teelubade müügi Poola ja siis ei saa enam veoautoga läbi Poola Euroopasse sõita.
    Takistused avaldavad mõju eelkõige transpordi hinnale. Autovedude konkurentsivõime väheneb, millest lõikavad kasu raudtee ja merenduse operaatorfirmad.
    Möödunud nädala hinnapakkumistes lubas EE Trans autovedude jaoks ülekaalulise koorma Venemaale viia raudtee abil. Abiks on pikka aega ettevalmistatud, kuid alles aasta alguses tööd alustanud N-Terminaali tütarfirma AS Konteinerrong. Regulaarselt Venemaa vahet sõitvale konteinerrongile puhus elu sisse endine riigiettevõtte Eesti Raudtee äri- ja kommertsdirektor Jüri Ader. Ta tunnistab, et täiskoosseisulise rongi komplekteerimisega on veel raskusi, kuid on märgata, et raskeveod liiguvad maanteelt raudteele.
    Ka Euroopa ust hakatakse maismaal sulgema. Saksamaa ees laiutav Poola detsembrist enam teelube ei müü. Meie ministeeriumi ametnikkegi on nad nõus olukorra arutamiseks jutule võtma alles pärast lubade müügi lõpetamist. Kaubavahetus Saksamaaga ei saa aga katkeda. Treilerid pannakse laevale ja viiakse kohale meritsi. Praegusest ühest Eesti ja Saksamaa vahelisest laevaliinist jääb kindlasti väheks. Oodata võib mitme uue laeva juurde tulekut.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Sendipidude nõutuim artist Rahakratt hullutab masse
Eesti üks armastatumaid rahablogijaid Rahakratt avaldas nipid, kuidas palka juurde norida, pangaonudelt laenuintressi alla tingida ja rotina vetsu minnes sealt miljonärina väljuda.
Eesti üks armastatumaid rahablogijaid Rahakratt avaldas nipid, kuidas palka juurde norida, pangaonudelt laenuintressi alla tingida ja rotina vetsu minnes sealt miljonärina väljuda.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.