Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mereveo hinda küsi agentidelt

    Hinnapakkumused 40jalase konteineri uksest ukseni transpordiks Amsterdamist Viljandisse
    Autoveod
    EE Trans
    Hind:- 22 000 kr
    ATV Transport
    Hind:- 28 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 3 päeva
    Veoaeg:- 5 päeva
    Makseaeg:- 14 päeva
    Märkused:- hind sisaldab ainult autovedu ja TIR-märkmikku.
    Merevedu
    Volfro
    Hind:- 27 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 2--3 päeva
    Veoaeg:- 9 päeva
    Makseaeg:- arve esitatakse pärast kauba saabumist sihtpunkti
    CF & S Agentide AS
    - Hind: 27 422 kr
    Etteteatamisaeg:- 2--3 päeva
    Veoaeg:- 10--14 päeva
    Makseaeg:- 14 päeva pärast kauba kättesaamist
    EE Trans
    Hind:- 29 000 kr
    Märkused:- vedu teostatakse konteineriga ainult kliendi nõudmisel, tavavedu toimub treileriga.
    In Time
    Hind:- 31 040 kr
    Veoaeg:- 8 päeva
    Makseaeg:- maksmine enne kauba loovutamist, kliendilepingu korral 7 päeva
    Märkused:- hind ei sisalda tollimist
    - ÄP kommentaar:
    Mereveo pakkumused pole konkurentsivõimelised. Aasta tagasi samasisulisi pakkumusi kommenteerides ütles ASi Baltsped vedude direktor Andres Oro, et konteinervedu tasub kliendile ära ainult siis, kui see on võrreldes autoveoga jupp maad odavam. Vastasel korral on auto operatiivsem.
    Veoaja suhe on jäänud samaks, kuid hinnad on muutunud. Hollandi--Eesti autoveo hinnad on langenud, mereveo hinnad tõusnud. Seekordsetes hinnapakkumustes osutub mereveo hind autoveo omast koguni kõrgemaks.
    Võimalik on leida odavamat konteinervedu. Konteinervedudel on oluline, milliselt laevandusfirma vahendajalt ekspedeerija teenuse ostab. Erinevalt laevakompaniide agentfirmadest ei ole nad seotud kohustusega mitte kasutada printsipaaliga konkureeriva laevafirma teenuseid. Neil on võimalus valida igaks veoks sobivaim laevakompanii. Paraku on Eestis laevandusturg veel välja kujunemata ja ekspedeerijatel puudub tihti info soodsamate võimaluste kohta. Agent võib kliendile pakkuda madalamat hinda, sest saab hinna otse oma laevakompaniilt ega pea teenust ostma mõnelt vahendajalt. Ka Amsterdami--Viljandi veol on võimalik pakkuda autovedudega konkurentsivõimelist konteinerveo hinda. Amsterdamist 70 kilomeetri kaugusele Rotterdami (sealt tuleb laev Tallinna) maksab konteineri vedu 200--300 dollarit. Laevatransport Rotterdamist Tallinna maksab 730 eküüd, Tallinna terminaalitasu on 80 dollarit ja Tallinna ning Viljandi vaheline transport 2400 krooni. Kogu transport jääb seega 20 000 krooni piiresse.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.