• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mereveo hinda küsi agentidelt

    Hinnapakkumused 40jalase konteineri uksest ukseni transpordiks Amsterdamist Viljandisse
    Autoveod
    EE Trans
    Hind:- 22 000 kr
    ATV Transport
    Hind:- 28 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 3 päeva
    Veoaeg:- 5 päeva
    Makseaeg:- 14 päeva
    Märkused:- hind sisaldab ainult autovedu ja TIR-märkmikku.
    Merevedu
    Volfro
    Hind:- 27 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 2--3 päeva
    Veoaeg:- 9 päeva
    Makseaeg:- arve esitatakse pärast kauba saabumist sihtpunkti
    CF & S Agentide AS
    - Hind: 27 422 kr
    Etteteatamisaeg:- 2--3 päeva
    Veoaeg:- 10--14 päeva
    Makseaeg:- 14 päeva pärast kauba kättesaamist
    EE Trans
    Hind:- 29 000 kr
    Märkused:- vedu teostatakse konteineriga ainult kliendi nõudmisel, tavavedu toimub treileriga.
    In Time
    Hind:- 31 040 kr
    Veoaeg:- 8 päeva
    Makseaeg:- maksmine enne kauba loovutamist, kliendilepingu korral 7 päeva
    Märkused:- hind ei sisalda tollimist
    - ÄP kommentaar:
    Mereveo pakkumused pole konkurentsivõimelised. Aasta tagasi samasisulisi pakkumusi kommenteerides ütles ASi Baltsped vedude direktor Andres Oro, et konteinervedu tasub kliendile ära ainult siis, kui see on võrreldes autoveoga jupp maad odavam. Vastasel korral on auto operatiivsem.
    Veoaja suhe on jäänud samaks, kuid hinnad on muutunud. Hollandi--Eesti autoveo hinnad on langenud, mereveo hinnad tõusnud. Seekordsetes hinnapakkumustes osutub mereveo hind autoveo omast koguni kõrgemaks.
    Võimalik on leida odavamat konteinervedu. Konteinervedudel on oluline, milliselt laevandusfirma vahendajalt ekspedeerija teenuse ostab. Erinevalt laevakompaniide agentfirmadest ei ole nad seotud kohustusega mitte kasutada printsipaaliga konkureeriva laevafirma teenuseid. Neil on võimalus valida igaks veoks sobivaim laevakompanii. Paraku on Eestis laevandusturg veel välja kujunemata ja ekspedeerijatel puudub tihti info soodsamate võimaluste kohta. Agent võib kliendile pakkuda madalamat hinda, sest saab hinna otse oma laevakompaniilt ega pea teenust ostma mõnelt vahendajalt. Ka Amsterdami--Viljandi veol on võimalik pakkuda autovedudega konkurentsivõimelist konteinerveo hinda. Amsterdamist 70 kilomeetri kaugusele Rotterdami (sealt tuleb laev Tallinna) maksab konteineri vedu 200--300 dollarit. Laevatransport Rotterdamist Tallinna maksab 730 eküüd, Tallinna terminaalitasu on 80 dollarit ja Tallinna ning Viljandi vaheline transport 2400 krooni. Kogu transport jääb seega 20 000 krooni piiresse.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Morgan Stanley strateeg: tulekul korrektsioon või karuturg
Morgan Stanley strateeg Michael Wilson prognoosib, et praegune pulliturg lõpeb enne aastavahetust korrektsiooni või karuturuga.
Morgan Stanley strateeg Michael Wilson prognoosib, et praegune pulliturg lõpeb enne aastavahetust korrektsiooni või karuturuga.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Eesti majaehituse pärandihoidja: aastas jõuan teha kuni 15 palkmaja
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.