Me peame tõesti praegu läbirääkimisi Helsingi vahet kurseeriva Vana Tallinna ostmise üle, ütles Hansatee Grupi ASi juhatuse esimees Enn Pant. Ta lisas, et tehingut on läbirääkimiste ajal veidi enneaegne kommenteerida. Ka ei soovinud Pant praegusel hetkel mainida, milline võiks olla laeva ostuhind.
Eile Londonis viibinud TH Ferriesi juht Henn Ruubel keeldus kommentaare andmast. Küsimusele, millal võiks ta seda teha, vastas Ruubel, et järgmisel nädalal.
Äripäeva andmetel võib tehingu puhul kõne alla tulla variant, mille kohaselt kasutab laeva müüja saadud raha laeval lasuvate kohustuste tasumiseks.
Äripäeva andmetel olid Vana Tallinnal veel kevadel ligi 180 miljoni krooni eest kohustusi Merita panga ja Nordström & Thulini ees, kellelt Inreko Laevad omal ajal Vana Tallinna ligi 300 miljoni krooni eest ostis.
Henn Ruubel on varem väitnud, et laeva turuhind peaks olema ligi 226 miljonit krooni.
Tallinna Panga nõukogu esimees Guido Sammelselg lausus, et ei oska laeva müügitehingut kommenteerida, sest pangal pole laevaga enam mingit pistmist.
Küsige Talinvestist, soovitas Sammelselg ning lisas, et tema ei tea Talinvesti asjadest midagi.
Tallinna Pank müüs 16. märtsil TH Ferriesile laevandusprojekti käivitamiseks antud 42,1 miljoni kroonise laenu Talinvestile.
Laenuprojekti müügihinnaks oli 32,1 miljonit krooni ja Talinvest kohustus selle tasuma käesoleva aasta jooksul. Talinvestist ei õnnestunud Äripäeval eile laeva müügi kohta kommentaari saada.
Vana Tallinn oli ainuke laev, millega Tallinna--Helsingi liinil opereeris TH Ferries. Seega pole välistatud, et firma võib edasisest tegevusest laevandusäris üldse loobuda.
TH Ferries alustas tegevust aasta alguses pärast seda, kui Inreko Laevade AS hakkas Vana Tallinna rentinud Hansateelt nõudma laeva eest renti, mis oli Hansatee hinnangul liiga kõrge. Seepeale peatas Inreko Laevad Vana Tallinna liiklemise ning mõningase seismise järel alustas laev taas liiklemist Tallinna--Helsingi liinil.
Kui Vana Tallinna müügitehing sõlmitakse, oleks tegu juba teise laevaga, mille Hansatee viimaste nädalate jooksul ostab.
Hiljuti ostis Hansatee ligi 430 miljoni krooni eest Stena Line AB-lt reisiparvlaeva Lion King.
Seotud lood
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele