Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Zoomi omapärane enesereklaam
Reklaamifirma Zoom rabas avalikkust ja eriti Eestis tegutsevate telekanalite juhte teatega, et järgmise aasta maikuus alustab tööd uus telekanal TV Zoom.
Zoomi osanike sõnul ollakse eetris 24 tundi ööpäevas, ja mis kõige huvitavam -- eetrisse minnakse Soome lahes rahvusvahelistes vetes paiknevalt laevalt, mis registreeritakse riigis, mis ei ole ühinenud Berni autoriõiguste konventsiooniga. See andvat TV Zoomile konkurentsieelise -- on võimalik vältida Eestis ja Soomes kehtivaid piiranguid reklaamile ning teleprogrammi ülesehitusele. Ehk teisisõnu: Zoom rajab oma äriprojekti reklaamiseadusest möödahiilimisele, lootes nii endale saada kogu siin- või sealpool Soome lahte keelatud alkoholi- ja tubakareklaami.
Äriidee iseenesest on muidugi naljakas ja teravmeelne, siiski võib arvata, et tõsimeeli telekanali loomise soovi asemel on tegu vaid reklaamibüroo Zoom üsna leidliku enesereklaamikampaaniaga.