Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fiati uus mudel õpetab ostjaile itaalia keelt

    Fiat Seicento
    mootorivalik:- 2 bensiinimootorit ? 900 ja 1100 cm³
    võimsus:- 39 ja 54 hj
    pikkus:- 3,32 m
    laius:- 1,5 m
    kohti:- 5
    turustamise algus:- kevad 1998
    Itaalia autotootja Fiat Auto S.p.A alustab märtsis uue pisiauto tootmist. Kolmeukseline uustulnuk kujutab endast senise Fiati pisima mudeli, 1991. aastast tootmises püsinud Fiat Cinquecento (itaalia keeles viissada) järeltulijat ja annab autohuvilistele võimaluse veel itaaliakeelseid numbreid selgeks saada ? uustulnukas saab endale nimeks Seicento (itaalia keeles kuussada).
    Cinquecentoga võrreldes on Seicento pisut suurem ? pikkust on lisandunud 10 cm, laiust 2,5 cm. Siiski on tegu ühe maailma kõige väiksema seeriaautoga, sest Seicentost on praegustest seeriaautodest lühemad veel vaid Mercedese ja ?veitsi kellatootja Swatch ühistöös valminud Smart, Lada väikeauto Oka, Subaru pisim mudel Vivio ja kaks Daihatsu mudelit ? Cuore ja Move.
    Sarnaselt Cinquecentole hakatakse Seicentot tootma kahe erineva mootoriga ? 39hj 900- ja 54hj 1100kuupsentimeetrise töömahuga neljasilindrilise jõuallikaga (Cinquecento oli mõningates maades saadaval ka 700cm³ mootoriga, mida Seicentol enam kasutada ei kavatseta).
    Põhilisi varustusastmeid on kolm ? baasmudel S ja sportlikum SX, pluss luksuslikum variant Suite. Edaspidi lisanduvad neile veel automaatsiduriga Seicento Citymatic ja elektri jõul liikuv Seicento Elettra.
    Seicentot hakatakse nagu Cinquecentotki tootma Poolas asuvas Fiati tehases.
    Fiat Cinquecento ei kuulunud Eestis Fiate müüva ASi Asmer Auto mudelivalikusse, kuna nõudlus sellise klassi autode järgi on tagasihoidlik. Asmer Auto tegevdirektor Mart Kongo ütles, et ehkki nad on ühe Cinquecento Eestisse müünud, on ilmne, et sellise klassi autot Eestis eriti ei taheta. ?Ega selline auto eriti odav olegi ? Cinquecento maksis minu mäletamist mööda üle 100 000 krooni,? meenutas Kongo. Küll on tema teada aga Cinquecento olnud üllatavalt edukas näiteks Saksamaal.
    Kas Seicento meie müügisalongidesse jõuab, pole veel teada, sest uue mudeli kohta puudub siinses Fiati esinduses seni igasugune info.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Euribori kasv vähendas EfTENi kasumit
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.