• OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 13.02.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silja teeb muudatusi

«Silja Line'ile tahetakse niimoodi luua paremad võimalused keskenduda põhitegevusele, kindlustada juhtivat turuosa ja suurendada kasumit,» teatas Silja.
«Silja Line on Läänemere juhtiv parvlaevaliikluse operaatorfirma. Firma oli möödunud aastal Läänemere turuliider nii reisijateliikluse kui kaubavedude mahu poolest,» ütles Silja kontserni tegevdirektor Jukka Suominen.
Huvitav, et ka Silja Line'i põhikonkurent Viking Line peab end turuliidriks nii Soome ja Rootsi kui ka Soome ja Eesti vahelises laevaliikluses. Eilse Kauppalehti andmetel peab ta oma turuosaks 30,8%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Silja Line'ist saab sõltumatu allkontsern, mis kuulub sajaprotsendiliselt börsifirmale Silja OY AB, mille uueks nimeks soovitab juhatus panna Neptun Maritime OY,» teatas Silja. Kontsern otsustas tugevdada Silja Line'i kapitali 1,677 miljardi Eesti krooni võrra 2,745 miljardi kroonini.
Silja kontserni kahjum oli möödunud aastal 202,8 miljonit Eesti krooni. Kontserni käive vähenes aastaga 9,88 miljardilt Eesti kroonilt 8,84 miljardile. Võlg koos intressidega kasvas 260 miljoni krooni võrra ja oli 10,14 miljardit krooni.
Kontserni aluste väärtus on suurem kui kontserni koguvõlg. Aasta alguse seisuga oli Silja laevastiku koguväärtus 11,7 miljardit Eesti krooni.
Läänemerel lõpetas Silja Line eelmise aasta 257,4 miljoni kroonise kasumiga. La Manche'il seilava Sally UK möödunud aasta tegevuskahjum oli 332,8 miljonit Eesti krooni. BNS-KL

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele