Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    BMW Motorexi kalleim auto

    BMW ja Land Roveri autode esindaja, ASi ASC juhataja Toomas Pärna ütles, et L7 on BMW vastus Rolls Royce'ile. «BMW tahab näidata, et ka nemad suudavad toota luksuslimusiini,» lisas ta.
    Auto on Pärna sõnul mõeldud inimestele, kes enam rooli ei kipu, vaid saavad võimaldada endale autojuhti. Kogu luksus on autol tagaistme juures, märkis Pärna ja täpsustas, et autot müüakse peamiselt Araabia naftariikidesse.
    Volvo tõi nähtavale uue mudeli S90, mis Volvo maaletooja Info-Auto ASi müügiesindaja Hannes Kullaranna sõnul on luksuslimusiin pangajuhtidele ja välisministeeriumile. «See auto on töökeskkond -- lennukist autosse, autost kontorisse, nii et kogu aeg saaks asju ajada, auto sobib ka pangajuhtidele näiteks ühinemise arutamiseks teel golfiväljakule,» rääkis ta.
    Kullarand lisas, et ühtegi S90 pole Eestis müüdud, ning sellise auto kohta pole ka müügiplaani tehtud. «Hea, kui seegi ära läheb,» sõnas ta.
    Volvo uus sportauto C70 Coupé, mis sai tuntuks tänu Philip Noyce'i filmile «Pühak», oli näitusel samuti väljas. Auto hind algab 820 000 kroonist, näitusel oleva eksponaadi hind on Kullaranna sõnul ligi 900 000 krooni. Ka mudelit C70 pole Eestis veel müüdud.
    Honda autode müüja Veho Eesti AS näitab Motorexil Honda uut 1,2 miljonit krooni maksvat mudelit NSX. Näitusel olev mudel on Veho Eesti ASi Tallinna keskuse juhataja Ando Nõela sõnul toodud Belgiast. Nõel ütles, et NSXi hinna teevad kõrgeks Honda täisalumiiniumkere ning mootor.
    Keskmisele rahakotile liiga kalleid autosid on näitusel veel. Daimleri mudel Super V8 maksab üle poolteise miljoni krooni. Jaguar XK8, mida võib Tallinnas päris tihti näha ning mille esimese Eestisse tulnud mudeliga sõidab ärimees Robert Lepikson, maksab üle 1,2 miljoni krooni.
    Ühendriikide autodest on kalleim Cadillac STS hinnaga 950 000 krooni. Kalleima Mercedese mudeli ML 320 hind on 720 000 krooni.
    Tänavune Motorex on juba seitsmes sellenimeline auto- ja tehnikanäitus Eesti Näituste messikeskuses. Näituse pindala on 15 000 ruutmeetrit. Motorexil on hulganisti uusi automudeleid, mida esitleti kuu aja eest Genfi autonäitusel.
    Näituse pressiesindaja Margus H. Kuuse sõnul kohtas ta näitusel vähemasti kaht tosinat talle veel tundmatut automudelit. Näitus avatakse tavapublikule täna ning jääb avatuks pühapäevani.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.