Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Näitab tolmusele Tallinnale ferraripunast rätikut
Kahe avatud parklakorrusega sportlikku ärimaja toetab monoliitbetoonkarkass, mille valamise hilinemise tõttu jäi ehitus algul kahe nädala võrra graafikust maha. Punaseks värvitud konstruktivistliku hoone arhitektuur erineb taotluslikult levima hakkavast bürooehituslikust kommertsstiilist ja haakub linnaehituslikult eelkõige Pärnu mnt jõulise betoonviaduktiga. Et lähiümbruses puuduvad teised kõrghooned, ei pidanud ärimaja end ümbrusse sobitama. Omaette programm on reklaamidega kaetud fassaadi välisvalgustus.
Visuaalselt muudavad büroohoone õhuliseks katmata betoonpostidele toetuvad lamedate kaldpindadega parklad, mille parkimiskohtade pidev suurendamine on viinud selleni, et poolteist kuud enne hoone valmimist otsustas tellija ka osa keldrist parklaks muuta. Kokku saavad parkimiskoha 175 bürootöötaja autod. Maja ette tuleb 21kohaline parkla.
14. korrusest ei lubanud ärimaja kõrgemaks ehitada lennuamet, sest riivamisi läheb sellest üle lennutsoon. Väidetavalt ei hakka ülelendavad lennukid büroode tööd segama.
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.