• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Veokitel puudub Eestit kattev teenindus

    Kolmest Eestis enimmüü-dava raskeveoki margist (Volvo, Scania ja Mercedes-Benz) on kõige tihedam hooldusvõrk Mercedesel. Kõigil puudub teenindus aga Virumaal.
    Mercedese teenindusvõrgu suurim nõrkus, see, et Lõuna-Eestis polnud nende teenindust, parandati alles eelmisel kuul, kui tööle hakkas Tartu keskus. Teeninduse puudumine Tartus on olnud Tartu Autovedudele piisav põhjus eelistada Mercedestele Scania veokeid.
    Scania Tartu teeninduspunkt pole aga samuti parimal järjel. Probleemiks on ülekoormatus, mistõttu võib veokiga hooldusse pääseda alles tellimuse esitamisele järgneval päeval. Scania Tartu teeninduse läbilaskevõime paraneb sügisest, kui valmib uus hooldekeskus. Aasta lõpuks loodetakse rajada 2--3 boksiga teenindus ka Tallinna Narva maantee äärde.
    Hõredaim teenindusvõrk on Volvol. Ametlikud Volvo hoolde- ja remonditöökojad on vaid Valgas ja kaks tükki Tallinnas. Olukorda tahetakse lähiajal parandada teenindusvõrgu laiendamisega Tartusse ja Pärnusse. Sellel aastal loodetakse asustada ka Narva või Jõhvi.
    Kasutame Volvode hool-duseks Valga teeninduspunkti. Teinekord kasutame ka Tallinna punkti, kui auto juhtub Tallinnas olema.
    Teeninduse kvaliteet on paranenud ja probleeme pole enam olnud. Viimasel ajal on tekkinud ainult järjekorrad. Vaja oleks, et tellides saaks samal päeval ka hoolduse tehtud.
    Autod on maru kallid ja nad peavad olema tihedasti sõidus. Piltlikult öeldes ei saa mootoritki seisma jätta, sest Volvo päev maksab palju.
    Mercedesel avati tehno-hooldus Tartus alles selle aasta esimesel poolel. Scanial on see Tartus kogu aeg olemas olnud.
    Scania teenindus Tartus on olnud tõsine ostuargument, miks kõik uued veokid on ainult Scaniad. Mercedese Tartule lähim teenindus oli senini Tallinnas. Mõeldamatu on sõita nii kaugele teenindusse.
    Scaniate tehnohooldus Tartus on olnud igati hea kvaliteediga, ainult kohati väikse läbilaskevõimega.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Börs punane ja naaber lällab laetud relvaga? Investeeri ikka
Kaitse- ja reservväelaste kõrval saavad anda oma panuse vabaduse ja turumajanduse kaitseks ka ligi 100 000 väikeinvestorit, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kaitse- ja reservväelaste kõrval saavad anda oma panuse vabaduse ja turumajanduse kaitseks ka ligi 100 000 väikeinvestorit, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
PRFoods võtab Rootsi kalakasvatuse käivitamiseks laenu
PRFoods võtab Rootsis miljon eurot laenu kalakasvatuse käivitamiseks, selgub börsiteatest.
PRFoods võtab Rootsis miljon eurot laenu kalakasvatuse käivitamiseks, selgub börsiteatest.
Ossinovski vastane ei jäänud kohtu otsusega rahule
Läti ärimees Ilja Gertšikov, kelle Riia esimese astme kohus jättis ilma kosmeetikatootja Dzintars kaubamärgiõigustest, mille kohus määras Oleg Ossinovski ostetud ettevõttele, on otsuse edasi kaevanud, kirjutab Leta.
Läti ärimees Ilja Gertšikov, kelle Riia esimese astme kohus jättis ilma kosmeetikatootja Dzintars kaubamärgiõigustest, mille kohus määras Oleg Ossinovski ostetud ettevõttele, on otsuse edasi kaevanud, kirjutab Leta.
Milremi eksjuht arendab idufirmaga nutikaid soomukeid
Eelmisel aastal Milremi (uue nimega Milworksi) juhi kohalt lahkunud Ingvar Pärnamäe loob Eesti-Horvaatia iduettevõttega Defensphere süsteemi, mis võimaldab soomusmasina meeskonnal näha läbi soomuki seina lahinguväljal toimuvat.
Eelmisel aastal Milremi (uue nimega Milworksi) juhi kohalt lahkunud Ingvar Pärnamäe loob Eesti-Horvaatia iduettevõttega Defensphere süsteemi, mis võimaldab soomusmasina meeskonnal näha läbi soomuki seina lahinguväljal toimuvat.