• OMX Baltic−0,25%300,53
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,34%2 073,99
  • OMX Vilnius0,18%1 201,74
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,45%8 746,09
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • OMX Baltic−0,25%300,53
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,34%2 073,99
  • OMX Vilnius0,18%1 201,74
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,45%8 746,09
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • 16.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veokitel puudub Eestit kattev teenindus

Kolmest Eestis enimmüü-dava raskeveoki margist (Volvo, Scania ja Mercedes-Benz) on kõige tihedam hooldusvõrk Mercedesel. Kõigil puudub teenindus aga Virumaal.
Mercedese teenindusvõrgu suurim nõrkus, see, et Lõuna-Eestis polnud nende teenindust, parandati alles eelmisel kuul, kui tööle hakkas Tartu keskus. Teeninduse puudumine Tartus on olnud Tartu Autovedudele piisav põhjus eelistada Mercedestele Scania veokeid.
Scania Tartu teeninduspunkt pole aga samuti parimal järjel. Probleemiks on ülekoormatus, mistõttu võib veokiga hooldusse pääseda alles tellimuse esitamisele järgneval päeval. Scania Tartu teeninduse läbilaskevõime paraneb sügisest, kui valmib uus hooldekeskus. Aasta lõpuks loodetakse rajada 2--3 boksiga teenindus ka Tallinna Narva maantee äärde.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hõredaim teenindusvõrk on Volvol. Ametlikud Volvo hoolde- ja remonditöökojad on vaid Valgas ja kaks tükki Tallinnas. Olukorda tahetakse lähiajal parandada teenindusvõrgu laiendamisega Tartusse ja Pärnusse. Sellel aastal loodetakse asustada ka Narva või Jõhvi.
Kasutame Volvode hool-duseks Valga teeninduspunkti. Teinekord kasutame ka Tallinna punkti, kui auto juhtub Tallinnas olema.
Teeninduse kvaliteet on paranenud ja probleeme pole enam olnud. Viimasel ajal on tekkinud ainult järjekorrad. Vaja oleks, et tellides saaks samal päeval ka hoolduse tehtud.
Autod on maru kallid ja nad peavad olema tihedasti sõidus. Piltlikult öeldes ei saa mootoritki seisma jätta, sest Volvo päev maksab palju.
Mercedesel avati tehno-hooldus Tartus alles selle aasta esimesel poolel. Scanial on see Tartus kogu aeg olemas olnud.
Scania teenindus Tartus on olnud tõsine ostuargument, miks kõik uued veokid on ainult Scaniad. Mercedese Tartule lähim teenindus oli senini Tallinnas. Mõeldamatu on sõita nii kaugele teenindusse.
Scaniate tehnohooldus Tartus on olnud igati hea kvaliteediga, ainult kohati väikse läbilaskevõimega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele