• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas teha tuntuks oma ettevõtte kaubamärk?

    Kõikide meie toodete peal on ettevõtte logo. Kaubamärgi tutvustamiseks kasutame ka firma autosid, mida meil on üle Eesti 40. Kõik müügimehed on firmariietuses, kus on peal meie logo.
    Meediakanalites reklaamime peamiselt konkreetset toodet, mitte ettevõtte kaubamärki üldiselt. Kaubamärki kasutame rohkem siis, kui me mingeid üritusi sponseerime. Sellisel juhul me üksikuid tooteid esile ei tõsta.
    Reklaamikampaaniad paneme igaks suveks paika eelneva aasta sügisel ja talvel. Siis määrame kindlaks, missugused tooted tulevad müüki ning kellele ja kuipalju me mingeid tooteid müüa kavatseme.
    Iga uue toote puhul määrame kõigepealt kindlaks sihtgrupi. Seejärel mõtleme välja korraliku sõnumi ja valime sobilikud meediakanalid, et sõnum jõuaks õige tarbija kätte. Sihtgrupi kindlaksmääramisel kasutame tavaliselt reklaamifirma abi.
    Kõigepealt peab olema ikkagi väga hea toode, teenus või kaup, mida firma oma (võimalikele) klientidele pakub. Firma nime valikul tuleb kaaluda nime sobivust kaubale (teenusele/tootele), arvestada, milliseid emotsioone see tarbijas tekitab jne.
    Ideaalis peaks kaup/teenus toetama firma kaubamärki ja (kujunevat) imagot ning vastupidi. Kui tegu on alles esmakordselt turule tuleva kaubamärgiga (uue tootega), siis tuleks juba varakult avaldada trükimeedias tutvustava sisuga kirjutisi, planeerida reklaamikampaaniaid.
    Nimetust Hansapank oli suhteliselt lihtne tarbijani viia, sest sõna seostus positiivse taustaga ajaloost (hansaliit, hansalinnad jne). Üldsuse informeerimiseks on oluline pidevalt välja saata teavet oma tööde ja tegemiste kohta.
    Positiivse imago ja tugeva kaubamärgi kinnistamisel on suur osa klienditeenindajatel ning kvaliteetsetel toodetel.
    Kaubamärgi tuntuks tegemisel peab ettevõte lähtuma sellest, kas ta alles kavatseb turule tulla või on firma juba mõnda aega turul tegutsenud.
    Kui tegemist on juba kogenud ettevõttega, siis räägib kaubamärgi eest kõigepealt majandustegevus (tooted/teenused) ja see, kuidas oma töö tulemust tarbijale pakutakse. Eesti Telefonile oli nime turuletoomine suhteliselt valutu, sest polnud tegemist konkurentsiolukorraga ja meie teenus oli kõigile vajalik
    Arvestades Eesti Telefonile peatselt saabuvat konkurentsiaega on loomulikult tähtis see, et meid teataks kui edukat ettevõtet. Tegeleme aktiivselt firma imago tutvustamise ja reklaamiprogrammiga. Oleme püüdnud üldsusele tutvustada Eesti Telefoni kui suhteliselt edukat firmat, kes Eesti elus ka natuke laiemalt kaasa räägib. Selle tegevuse hulka kuuluvad näiteks toetusprogrammid haridusele, meditsiinile, sotsiaalhooldele, kultuurile ja spordile.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andrus Tamm: Narvas aitaksid luua töökohti ainult heanaaberlikud suhted
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ainult Dow Jones suutis nädalat alustada tõusuga
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
Euroopa andis Tallinna Haigla ehitamisele rohelise tule Puudu on 240 miljonit
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Suure plaaniga VKG juht ei näe miljarditehases riiklikku tähtsust
Viru Keemia Grupp teatas suvel, et tahab Eestisse rajada biotoodete tootmiskompleksi ligikaudu 800 miljoni euro eest. Küll aga tegi ettevõtte juhtkond teadliku valiku eriplaneeringu liigi valimisel, selgitas grupi juht Ahti Asmann.
Viru Keemia Grupp teatas suvel, et tahab Eestisse rajada biotoodete tootmiskompleksi ligikaudu 800 miljoni euro eest. Küll aga tegi ettevõtte juhtkond teadliku valiku eriplaneeringu liigi valimisel, selgitas grupi juht Ahti Asmann.