• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 28.08.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot 205 saab numbri võrra suuremaks

10. septembril laseb Peugeot Lääne-Euroopa riikides müüki oma uue mudeli -- Peugeot 206. Uut väikeautot hakatakse tootma nii kolme- kui viieukselisena. 206 mootorivalik koosneb 3 bensiini- ja ühest diiselmootorist, lähiajal lisandub teinegi (kaheliitrine HDI, 90 hj). Oktoobri-novembri jooksul peaks 206 olema saadaval praktiliselt kõigis Euroopa riikides.
Väikseim mootor on 1,1-liitrise töömahuga (60 hj), ülejäänud bensiinimootorid on 1,4- ja 1,6-liitrised (vastavalt 75 ja 90 hj).1,9-liitrine diiselmootor on 70hj võimsusega.
Peugeot alustab 206 tootmist 16 modifikatsioonis. Alates oktoobrist hakatakse osadele modifikatsioonidele paigaldama ka satelliitnavigatsioonisüsteemi, mis on välja töötatud koostöös Siemensiga. Eestis pole sellega esialgu küll veel midagi peale hakata, sest erinevalt Lääne-Euroopast pole Eesti teed veel vajalikul kujul kaardistatud.
Peale juba eespool manitud kaheliitrise diiselmootori lisab Peugeot tulevikus 206 mootorivalikusse kaheliitrise bensiinimootori, mis arendab 138hj võimsust, samuti on ettevalmistamisel uus neljakäiguline automaatkäigukast, mida hakatakse kasutama 1,4-liitrise mootoriga autodel.
Peugeot 206 eelkäija Peugeot 205 oli üliedukas ralliauto ning Peugeot loodab sedasama ka uuelt mudelilt. Rallide tarvis töötab firma välja spetsiaalse WRC-mudeli, mis juba 1999. aasta keskel liitub autoralli MM-võistlustega. Peugeot 206 WRC hakkab nn tavaautost siiski üsna palju erinema, säilitades 2442 mm pikkuse teljevahe, kuid kasvades pikkuses tervelt 17 cm võrra.
Peugeot 206 WRC jõuallikana hakatakse kasutama 2000cm3 turbomootorit, mille võimsus on viidud orienteeruvalt 300 hobujõuni.
Eestis Peugeot'sid müüva ASi Kommest Auto teatel jõuab Peugeot 206 Eesti turule orienteeruvalt oktoobri alguses. Uue auto hinnatasemest esialgu täpsem informatsioon puudub.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele