Reklaami-brief (advertising brief) on kokkuvõte olulisest informatsioonist ettevõtte ja toodete kohta, mille alusel toimub kliendi koostöö reklaamiagentuuriga.
Reklaami-brief on kindla struktuuriga dokumenteeritav suhtlusvorm, infovahetus kliendi ja reklaamibüroo vahel.
Reklaami-brief'i eesmärgid on esitada selge seisukoht ettevõtte vajaduste ja turunduseesmärkide kohta, tagada oluline info reklaamiagentuurile ettepaneku koostamiseks ja võimaldada edaspidi reklaamiagentuuri ettepanekuid püstitatud eesmärkidega võrrelda.
- üldine kokkuvõte turust, ettevõttest, kaubamärgist/toodetest (areng, suundumused);
- turunduseesmärgid;
- spetsiifilised reklaamieesmärgid;
- sihtgrupp;
- kaubamärgi/toote üldiseloomustus;
- soovitav sihtgrupi reageering (suhtumine);
- kaubamärgi/toote maine komponendid;
- soovitused tellijalt (kogemused, mis võivad kasulikud olla agentuurile).