• OMX Baltic−0,27%303,1
  • OMX Riga−0,17%869,43
  • OMX Tallinn0,35%1 994,9
  • OMX Vilnius0,3%1 195,7
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 100−0,32%8 531,61
  • Nikkei 2251,62%37 527,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,72
  • OMX Baltic−0,27%303,1
  • OMX Riga−0,17%869,43
  • OMX Tallinn0,35%1 994,9
  • OMX Vilnius0,3%1 195,7
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 100−0,32%8 531,61
  • Nikkei 2251,62%37 527,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,72
  • 20.10.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami-brief'i alusel suhtleb klient reklaamibürooga

Reklaami-brief (advertising brief) on kokkuvõte olulisest informatsioonist ettevõtte ja toodete kohta, mille alusel toimub kliendi koostöö reklaamiagentuuriga.
Reklaami-brief on kindla struktuuriga dokumenteeritav suhtlusvorm, infovahetus kliendi ja reklaamibüroo vahel.
Reklaami-brief'i eesmärgid on esitada selge seisukoht ettevõtte vajaduste ja turunduseesmärkide kohta, tagada oluline info reklaamiagentuurile ettepaneku koostamiseks ja võimaldada edaspidi reklaamiagentuuri ettepanekuid püstitatud eesmärkidega võrrelda.
- sihtgrupp;
- kaubamärgi/toote üldiseloomustus;
- soovitav sihtgrupi reageering (suhtumine);
- kaubamärgi/toote maine komponendid;
- soovitused tellijalt (kogemused, mis võivad kasulikud olla agentuurile).

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele