19. oktoober 1998 kell 22:00

Reklaami-brief'i alusel suhtleb klient reklaamibürooga

Reklaami-brief (advertising brief) on kokkuvõte olulisest informatsioonist ettevõtte ja toodete kohta, mille alusel toimub kliendi koostöö reklaamiagentuuriga.

Reklaami-brief on kindla struktuuriga dokumenteeritav suhtlusvorm, infovahetus kliendi ja reklaamibüroo vahel.

Reklaami-brief'i eesmärgid on esitada selge seisukoht ettevõtte vajaduste ja turunduseesmärkide kohta, tagada oluline info reklaamiagentuurile ettepaneku koostamiseks ja võimaldada edaspidi reklaamiagentuuri ettepanekuid püstitatud eesmärkidega võrrelda.

- üldine kokkuvõte turust, ettevõttest, kaubamärgist/toodetest (areng, suundumused);

- turunduseesmärgid;

- spetsiifilised reklaamieesmärgid;

- sihtgrupp;

- kaubamärgi/toote üldiseloomustus;

- soovitav sihtgrupi reageering (suhtumine);

- kaubamärgi/toote maine komponendid;

- soovitused tellijalt (kogemused, mis võivad kasulikud olla agentuurile).

Hetkel kuum