• OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,08%5 613,56
  • DOW 30−0,83%41 496,06
  • Nasdaq −1,6%17 524,97
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2251,2%37 845,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,7
  • OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,08%5 613,56
  • DOW 30−0,83%41 496,06
  • Nasdaq −1,6%17 524,97
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2251,2%37 845,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,7
  • 20.10.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami-brief'i alusel suhtleb klient reklaamibürooga

Reklaami-brief (advertising brief) on kokkuvõte olulisest informatsioonist ettevõtte ja toodete kohta, mille alusel toimub kliendi koostöö reklaamiagentuuriga.
Reklaami-brief on kindla struktuuriga dokumenteeritav suhtlusvorm, infovahetus kliendi ja reklaamibüroo vahel.
Reklaami-brief'i eesmärgid on esitada selge seisukoht ettevõtte vajaduste ja turunduseesmärkide kohta, tagada oluline info reklaamiagentuurile ettepaneku koostamiseks ja võimaldada edaspidi reklaamiagentuuri ettepanekuid püstitatud eesmärkidega võrrelda.
- sihtgrupp;
- kaubamärgi/toote üldiseloomustus;
- soovitav sihtgrupi reageering (suhtumine);
- kaubamärgi/toote maine komponendid;
- soovitused tellijalt (kogemused, mis võivad kasulikud olla agentuurile).

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele