Bonnierile tekib tugev rivaal

11. november 1998, 00:00

Bonnieri tuntumad kaubamärgid Põhjalas on kommertstelekanal TV 4 ning ajalehed Dagens Nyheter ja Expressen. Kontserni mullune aastakäive oli 22,1 miljardit Eesti krooni. Taani Egmont teisel kohal on käibelt pea poole väiksem. Lisaks osalusele Norra telekanalis TV 2 on kontserni põhitegevuseks raamatute kirjastamine, nädalalehed ning joonissarjad.

Tuleval aastal asub liidrikohtade pärast Põhjala meediaturul võitlusse ka Soome. 1999. a mais ühineb mõjukas ajakirjanduskontsern Sanoma Helsinki Media ja WSOYga meediahiiglaseks Sanoma-WSOY OY. Kui ühinemine oleks teoks saanud juba läinud aastal, ulatunuks käive 18,9 miljardile kroonile. Muuhulgas annab Sanoma kontsern välja Põhjala suurimat ajalehte Helsingin Sanomat.

Norra Schibsted jääks siis neljandale kohale. Mullu ulatus kontserni käive 9,7 miljardi kroonini, samas kui Sanoma käive oli üksi 7,7 miljardit krooni.DN-ÄP

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. November 2011, 19:17
Otsi:

Ava täpsem otsing