• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • 08.12.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügijuhi vajadused

Üldisse pruuki on võetud mõiste «kreatiivne reklaam», et tähistada niisugust reklaami, mis erineb «tavalisest reklaamist» ning üllatab oma eriti tugeva loomingu-
lisusega.
Traditsiooniline reklaam püüab toodet kirjeldada. Kreatiivne reklaam seevastu seab tavaliselt eesmärgiks luua kaubamärgi ümber emotsionaalne atmosfäär.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sageli on kreatiivne reklaam naljakas, sest hea nali pakub tegevust nii intellektile kui tunnetele.
Tunnustatud rootsi reklaamilooja Claes Bergquist rõhutab: kreatiivne reklaam on nelja aastakümne jooksul tõestanud, et ta on efektiivsem kui kanooniline reklaam.
Loomingulise mõtte osatähtsuse kasvu ei tinginud mitte kunstnike ambitsioonid, vaid müügimeeste vajadused.
Kreatiivne reklaam on parim saadaolev oskusteave reklaami alal. Nõudke seda oma reklaamibüroolt.
Autor: Kaur Hanson

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele