Kui Toomas Lepp riigitelevisiooni peadirektoriks sai, lubas ta, et ETVst saab tõeline avalik-õiguslik reklaamita televisioon. Mõeldud-tehtud -- erakanalitega kompensatsioonilepingud sõlmitud jne. Reklaam aga ei kadunud, vaid vahetas nime sponsorluse vastu. Peagi hakkas Lepp andma üha selgemaid vihjeid, et reklaam tuleb riigitelesse tagasi tuua. Nüüd pole Lepa väitel TV 1 kogu reklaamist loobumise raha tasunud, mis tähendab, et ETV hakkab taas reklaami näitama. Telejuhtimine õpetab inimesi andma tühje lubadusi -- teletaustaga peaminister lubab iga natukese aja tagant tagasi astuda, aga ei tee seda. Lepp lubab taas reklaami edastama hakata, aga on seda kogu aeg teinud.
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest