Laari sõnul on Estline omanikeringi strateegilise partneri kaasamine jõudnud müügiprospekti ettevalmistamisest läbirääkimiste järku. Tõenäosus, et sobiv partner leitakse, on tema hinnangul sada protsenti, kuid võimalikku kandidaati ei soovinud ta nimetada. «Igal juhul peaks see juhtuma enne suurt suve,» lubas ta.
Strateegilise partneri kaasamiseks oli vastse tegevjuhi sõnutsi kaks põhjust. Esiteks laevafirma maine, mis Rootsis kuigi kiita ei ole. Teiseks laevastiku uuendamise vajadus, mis nõuab suuri investeeringuid.
Küsimusele, kas uue omaniku all võib muutuda ka firma kaubamärk, vastas Laar, et see on võimalik.
Andres Laar töötas varem firma finantsdirektorina.
Laari hinnangul põhjustasid firma eelmise aasta kahjumi laevaga Baltic Cristina toimunud väikeavariid, mis Rootsi press suureks puhus. Selle tõttu kaotas firma 25 miljonit krooni. Kahjumi täpset suurust ei soovinud Laar veel öelda.
Laar ütles, et praeguseks on reisijatevoog Tallinna--Stockholmi liinil taastunud. «Selle aasta algul on meil planeeritust märksa paremini läinud, veebruaris ja märtsis on laevad täis olnud,» selgitas ta.
Pärast seda, kui Johannes Johanson lõpetas 1997. aasta augustis töö Estline'i tegevdirektorina, täitis seda kohta praegune Estline ASi juhatuse esimees Anders Wehtje, kes nüüd hakkab juhtima Estline ABd Rootsis.