• OMX Baltic−0,09%290,29
  • OMX Riga−0,03%882,98
  • OMX Tallinn0,02%1 847,19
  • OMX Vilnius−0,24%1 129,13
  • S&P 5001,08%5 675,29
  • DOW 300,92%41 964,63
  • Nasdaq 1,41%17 750,79
  • FTSE 1000,02%8 706,66
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,61
  • OMX Baltic−0,09%290,29
  • OMX Riga−0,03%882,98
  • OMX Tallinn0,02%1 847,19
  • OMX Vilnius−0,24%1 129,13
  • S&P 5001,08%5 675,29
  • DOW 300,92%41 964,63
  • Nasdaq 1,41%17 750,79
  • FTSE 1000,02%8 706,66
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,61
  • 20.04.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussisõit muutub mugavamaks

Mootorreisi AS on rahvusvahelistel bussiliinidel kasutusele võtnud kahekordsed reisibussid, mille alumine korrus on ehitatud puhkesalongiks.
Puhkesalong on tehtud bussisõidul tekkiva istumisstressi vältimiseks. Reisijal on bussi teise korruse reisijatesalongist võimalik minna alumisele korrusele, kus on kaheksa laudadega kohta. Seal saab süüa või tegeleda kirjatööga. Alumisel korrusel on ka külmkapid, kohviaparaat, televiisorid, mikrolaineahi ning riidekapp. Tagumises osas on pagasiruum.
Euroopasse sõitmisel on busse soodne kasutada inimestel, kellel on aega kulutada reisimiseks ööpäev ning kes ei soovi maksta ligikaudu viis korda kallima lennukipileti eest. Samuti sõidavad bussid piirkondadesse, kuhu Tallinnast otselennuühendust pole. Paraku jätkus Mootorreisil 8 miljonist kroonist vaid kolme bussi ümberehitamiseks. Euroopasse sõidab aga 8 bussi ja reisijal pole võimalik valida, millise bussiga sõita. Hinnavahet erineva mugavuse tasemega bussidel ei ole.
Kuna olen alustanud uue ettevõttega, siis on iga sent arvel. Edasi-tagasi lennukipilet Saksamaale maksab üle 10 000 krooni. Bussisõit oli 3000 krooni ringis.
Sõidu ajal sain alumisel korrusel teha oma paberitööd. Seal saab ka kohvi juua ning pakutakse süüa. Oled teistest eraldatud -- kolhoositunne kaob ära. Sõit Saksamaale kestab bussiga küll ühe öö ja päeva ning kohale jõudes oled natuke väsinud, kuid selle bussi juures on sõidumugavuste suurendamiseks püütud ruumi maksimaalselt kasutada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele