• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ostetud veoteenus säästab närvikulu

    OÜ Pagaripoisid direktor Meelis Pärn on otsustanud säästa oma närve ja elu endale lihtsamaks muutnud -- toodangu laialivedamisel on ta firma enda autopargi kasutamise asemel hakanud eelistama veoteenuse sisseostmist.
    Meelis Pärna juhitav 8,5 miljoni kroonise aastakäibega pagaritööstus on küpsetiste laialivedamiseks neljale oma autole juurde võtnud kaks rendiautot.
    Pärna sõnul hakkas ta mõtlema veoteenuse sisseostmise peale seetõttu, et vähendada oma muresid. Firma ligi kümne aasta vanused autod vajavad pidevalt remonti. Kuigi Pagaripoistes on olemas autojuhtide ülemus, kes remonditöid korraldab, peab suuremate remontide otsustamiseks ka Pärn sekkuma. Samuti tuleb vaadata, et autod tühjalt ei seisaks, vaid neil kogu aeg tööd oleks. «Kui on rendibuss, siis mind ei huvita, kes seda bussi korrastab, millal korrastab või kuidas korrastab. Ma nõuan vaid, et buss oleks hommikul kokkulepitud ajal ukse ees,» selgitab Pärn uue töökorralduse eelist.
    Rahalist kokkuhoidu Pärn busside rentimise eelistamises oma autopargi kasutamisele siiski ei näe.
    Ühe bussi kulud Pagaripoiste autopargis on 10 000 krooni kuus. Peaaegu sama palju maksab bussi rentimine.
    Oma bussi mõnevõrra suuremad ülalpidamiskulud teeb aga Pärna väitel tasa võimalus kasutada bussi firma reklaamimiseks.
    Firma, kelle põhitegevus on tootmine, peab mõtlema veoteenuse sisseostmisele seetõttu, et ta ei suuda ise oma autoparki efektiivselt kasutada. Enamik tootmisfirmasid suudab autole rakendust leida kaks-kolm tundi päevas, spetsialiseerunud transpordifirma suudab aga autosid hoida pidevalt töös. Lisaks peab tootmisfirma enda autoparki omades ülal pidama piisavalt administratsiooni, kes ei tegele firma põhitegevusega, vaid autopargi tehnilise teenindamise, autojuhtide kontrollimise, bensiinikulu optimeerimisega jne.
    Kui vedajaga teha veoteenuse ostmiseks pidev leping, siis saab tootja nendele autodele panna ka oma reklaamid peale. Tõsi, kui ühe autoga liiguvad mitme firma kaubad, siis tekib huvide konflikt -- kelle reklaam võib olla auto peal. Siis ilmselt pole reklaami paigutamine auto peale võimalik.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ajakirjanik: kuidas helistada Härra või Proua Pärnumaale?
Kui maavalitsused on kadunud ja omavalitsuste liit ei toimi, siis kuidas ja kellega peaks võimalik investor, ettevõtja või välispartner suhtlema, kirjutab ajakirjanik Kalev Vilgats Pärnumaa näitel.
Kui maavalitsused on kadunud ja omavalitsuste liit ei toimi, siis kuidas ja kellega peaks võimalik investor, ettevõtja või välispartner suhtlema, kirjutab ajakirjanik Kalev Vilgats Pärnumaa näitel.
Volvo Cars sihib 23 miljardi dollarist hinnasilti
Praegu Hiina autotööstusettevõttele Geely Holding kuuluv Volvo Cars teatas, et IPO tuleb hinnavahemikus 53-68 Rootsi krooni (SEK) aktsia kohta, vahendab Reuters.
Praegu Hiina autotööstusettevõttele Geely Holding kuuluv Volvo Cars teatas, et IPO tuleb hinnavahemikus 53-68 Rootsi krooni (SEK) aktsia kohta, vahendab Reuters.
Baltic Agro Machinery saab uue juhi
Alates 11. oktoobrist juhib Baltic Agro Machinery ASi Marek Tamm, kes vastutab müügi-, teenindus- ja varuosade äritegevuse eest ettevõttes.
Alates 11. oktoobrist juhib Baltic Agro Machinery ASi Marek Tamm, kes vastutab müügi-, teenindus- ja varuosade äritegevuse eest ettevõttes.
Reformierakond vandus Keskerakonnale alla
Reformierakond jälgis pühapäeval valimistulemusi Nordic Hotel Forumis. Erakonna linnapeakandidaat Kristen Michal tunnistas veel enne keskööd, et ootab tulemusi ärevusega.
Reformierakond jälgis pühapäeval valimistulemusi Nordic Hotel Forumis. Erakonna linnapeakandidaat Kristen Michal tunnistas veel enne keskööd, et ootab tulemusi ärevusega.