Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Audi TT Coupe karjub teotahtest

    «Palju sellel küll hobuseid on?» küsis jahmunud jalutaja, kui Toomas Sildmäe oma Audil Kadrioru staadioni ees perutada lasi.
    Audi TT Coupel on kaks mootorivõimalust. Toomas Sildmäe eelistas autot ostes 225- ja 180hobujõust väiksemat võimsust. See ei tähenda, et autol jõudu vähe on. «Küll esiveolisele,» väidab Sildmäe.
    Väikese Audi eeliseks pikemate ees peab Sildmäe mugavust linnasõidul, manööverdamisel, parkimiskoha valikul. Ka välimus on uuel autol intrigeeriv ja sõitja jääb liikluses kergesti silma.
    Kõrvaltvaatajale tundub Audi TT Coupe küllaltki pisike, autos on aga kahele sõitjale ruumi piisavalt. Kupee pole mõeldudki neljale, olgugi, et tagumine iste on olemas.
    Sõitjad istuvad sügaval autos, vaatevälja piirab ka üsna jäme uksepost. See häirib õnneks vaid esialgu.
    Kõik auto juhtimiseks vajalik on mõnusalt käepärane. Probleeme tekkis vaid autode nooruspäevade stiilis disainitud armatuurlauaga. «Mõne asja puhul tuli isegi raamat appi võtta,» räägib Toomas Sildmäe, «näiteks otsisin kolm minutit enne, kui allalastud akna taas üles sain.»
    Raamideta aken laskub ust avades veidi alla, ukse kinnitõmbamise järel surub ta end tihedalt vastu postrit. Muidu on elektroonikaga juhitavaid mehhanisme autos vähe. Esiteks pole nende jaoks ruumi ja teiseks pole ühele-kahele sõitjale mõeldud sõidukis nende järele vajadustki.
    Auto vedurustus tundub esialgu veidi jäik, samas hoiab see auto kenasti tee ligi ja teeb hea kiirenduse, lõppkiiruse ning laiade rehvidega auto turvaliselt juhitavaks.
    Uskumatult suur on pakiruum. Kuigi skeptikute meelest ei mahu sinna isegi spordikott, pani Toomas Sildmäe autosse lapsevankri. Ainus puudus on, et pagasiruumi luuki saab avada vaid autost.
    Võimalus kaassõitja turvapadi välja lülitada lubab esiistmel sõidutada ka lapsi. Auto turvasüsteem lubab valve all olevasse autosse lapsi või loomi jätta.
    Toomas Sildmäe arvates on auto sobilik noorele edasijõudnud inimesele, kellel pole eelarvamust auto välimuse suhtes. Kas see on naine või mees, pole vahet. Särtsaka auto suudavad kuuletuma sundida mõlemad.
  • Hetkel kuum
Noored küsivad palka nii, et maa must? Väga hea!
Noorte kõrge palgasoov on normaalne ja viib edasi, pole siin iriseda midagi, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Noorte kõrge palgasoov on normaalne ja viib edasi, pole siin iriseda midagi, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Equinor maksab erakorralist dividendi ja ostab aktsiad tagasi
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.