• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Audi TT Coupe karjub teotahtest

    «Palju sellel küll hobuseid on?» küsis jahmunud jalutaja, kui Toomas Sildmäe oma Audil Kadrioru staadioni ees perutada lasi.
    Audi TT Coupel on kaks mootorivõimalust. Toomas Sildmäe eelistas autot ostes 225- ja 180hobujõust väiksemat võimsust. See ei tähenda, et autol jõudu vähe on. «Küll esiveolisele,» väidab Sildmäe.
    Väikese Audi eeliseks pikemate ees peab Sildmäe mugavust linnasõidul, manööverdamisel, parkimiskoha valikul. Ka välimus on uuel autol intrigeeriv ja sõitja jääb liikluses kergesti silma.
    Kõrvaltvaatajale tundub Audi TT Coupe küllaltki pisike, autos on aga kahele sõitjale ruumi piisavalt. Kupee pole mõeldudki neljale, olgugi, et tagumine iste on olemas.
    Sõitjad istuvad sügaval autos, vaatevälja piirab ka üsna jäme uksepost. See häirib õnneks vaid esialgu.
    Kõik auto juhtimiseks vajalik on mõnusalt käepärane. Probleeme tekkis vaid autode nooruspäevade stiilis disainitud armatuurlauaga. «Mõne asja puhul tuli isegi raamat appi võtta,» räägib Toomas Sildmäe, «näiteks otsisin kolm minutit enne, kui allalastud akna taas üles sain.»
    Raamideta aken laskub ust avades veidi alla, ukse kinnitõmbamise järel surub ta end tihedalt vastu postrit. Muidu on elektroonikaga juhitavaid mehhanisme autos vähe. Esiteks pole nende jaoks ruumi ja teiseks pole ühele-kahele sõitjale mõeldud sõidukis nende järele vajadustki.
    Auto vedurustus tundub esialgu veidi jäik, samas hoiab see auto kenasti tee ligi ja teeb hea kiirenduse, lõppkiiruse ning laiade rehvidega auto turvaliselt juhitavaks.
    Uskumatult suur on pakiruum. Kuigi skeptikute meelest ei mahu sinna isegi spordikott, pani Toomas Sildmäe autosse lapsevankri. Ainus puudus on, et pagasiruumi luuki saab avada vaid autost.
    Võimalus kaassõitja turvapadi välja lülitada lubab esiistmel sõidutada ka lapsi. Auto turvasüsteem lubab valve all olevasse autosse lapsi või loomi jätta.
    Toomas Sildmäe arvates on auto sobilik noorele edasijõudnud inimesele, kellel pole eelarvamust auto välimuse suhtes. Kas see on naine või mees, pole vahet. Särtsaka auto suudavad kuuletuma sundida mõlemad.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Teerajajad: ettevõtted vastutagu keskkonna- ja sotsiaalse mõju eest
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Nasdaq suutis ainukesene napis plussis sulguda
Kolmapäeval andsid tooni eile õhtul tulemused teatanud Alphabet ja Microsoft, vedades õige napilt ka plussi Nasdaqi indeksi, vahendab Reuters.
Kolmapäeval andsid tooni eile õhtul tulemused teatanud Alphabet ja Microsoft, vedades õige napilt ka plussi Nasdaqi indeksi, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: verivärsked tulemused börsilt ja tipptegijate äriplaanid
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Põhja-Euroopa kustutas Lõuna-Euroopa lootused odavamale elektrile Aas: rohkem raha taastuvenergeetikasse
Kui mitu Lõuna-Euroopa liikmesriiki panustas lootusele, et Euroopa energiaturgu reformides oleks võimalik viimastel kuudel rekordeid löövad energiahinnad kontrolli alla saada, siis Põhja-Euroopa keeldus sellest otsustavalt. Teiste seas Eesti.
Kui mitu Lõuna-Euroopa liikmesriiki panustas lootusele, et Euroopa energiaturgu reformides oleks võimalik viimastel kuudel rekordeid löövad energiahinnad kontrolli alla saada, siis Põhja-Euroopa keeldus sellest otsustavalt. Teiste seas Eesti.