Sõnumilehe peadirektor Priit Leito ütles, et tegu on hinna korrigeerimisega õigele tasemele. «See on kallis käik ja investeering tulevikku,» sõnas ta.
Leito sõnul peaks ajalehe tiraazh umbes kaks korda tõusma, et ta muutuks kasumlikuks.
Kampaania lõpptähtaega ei ole määratud.
Võistlev Õhtuleht teatas eile, et on sunnitud dumpinguga kaasa minema.
Õhtulehe peatoimetaja Priit Hõbemägi märkis pressiteates, et Sõnumilehe üksikmüük on tugevasti langenud ja «nüüd üritatakse lehest poolmuidu lahti saada».
Sõnumilehe tiraazh on Leito sõnul praegu 24 000 kuni 25 000 eksemplari. Tellijaid on lehel 18 000.
Vaatamata üksikmüügi hinna alandamisele tuleb Leito sõnul ajaleht tellijale siiski odavam.
Võrdluses Põhjamaadega märkis Leito, et tabloidlehe üksikmüügi hind peaks olema veelgi madalam -- umbes kaks krooni.
Esmaspäevast on Sõnumilehe üksikmüügi hind 3,50 krooni ning reedel ja laupäeval senise 8 krooni asemel 5 krooni.
Konkureeriva Õhtulehe hind üksikmüügis on 7 krooni.
Autor: BNS