Loomulikult oli meil töös rohkem autosid. Kui suvel müügimaht ligi kolmekordistus, siis autode arv kasvas 50--60%. Reeglina veab tavalisel perioodil kaupa umbes 30 autot.
Mõningad pausid tekkisid üksikute õllesortide osas. Kuna Eesti on meil jaotatud nädalapäevade järgi erinevatesse regioonidesse, mis sisuliselt tähendab, et kõikidel klientidel on määratud kaubapäevad, siis võis juhtuda, et mõnes regioonis sai kaup varem otsa. Aga me katsusime sinna juurde viia.
Raskeim aeg oli muidugi enne jaanipäeva, kus kõik koguvad endale suuri varusid ja kliendi tellimus, kes tavaliselt võtab 30 kasti, oli siis reeglina saja kasti ringis.
Coca-Cola toodete laialivedu toimub aastaringselt oma autodega. Suvel kasutame erandjuhtudel ka autofirmade abi. Tänavu suvel vajasime vaid kuuel päeval ühte autot juurde.
Kuigi suvel kasvab meie müügimaht 2--3 korda, pole me tahtnud võõraid autosid ja autojuhte kasutada. Autoroolis olev mees peab lisaks kauba laialivedamisele raha kokku koguma ja me pole tahtnud võõraid inimesi raha juurde lasta.
Palkame oma autojuhtidele suveks abilisi, kes aitavad koorma peale- ja mahalaadimisel. See suurendab tööviljakust ja võimaldab hakkama saada oma sõidukitega.