• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõulureklaam uputab meediat

    Kuigi november on juba hea, suureneb detsembris müük veel 30%, rääkis Raadio2 ärijuht Toomas Teesaar. «Jõulud on raadio ni?ikaup,» ütles ta. Kui teiste kanalite kaudu hakatakse müüma juba oktoobri lõpus, siis raadio tuleb perioodi lõpus, selgitas Teesaar. «See on operatiivne reklaam, mis aitab kiiret tulemust saada.»
    Raadio Elmari peatoimetaja Jaan Habicht ütles, et reklaamiseadusega lubatud mahtu eetris ei ületata, kuid on raske jõulureklaami programmi sisse hajutada nii, et see kuulajat tüütama ei hakkaks. «Usun, et detsember täidab meie aastaeelarvest kuni veerandi,» sõnas Habicht.
    Ka Võru kohaliku Raadio Ringi reklaamidirektor Eve Eensaar ütles, et detsember võib anda aasta reklaamikäibest kuni viiendiku. «Kuu keskmisega võrreldes võib detsembri käive olla kuni 50% suurem,» lisas ta.
    Eesti Päevalehe peadirektor Hando Sinisalu kinnitas, et reklaam ei ületa 40% lehe mahust. «Kui tuleb rohkem, paneme lehti juurde ja samavõrra on ka sisu rohkem,» selgitas ta. Sinisalu ütles, et jõulureklaam müüb lehes enim novembris. Poole kuuga on Päevaleht koos kolme tasuta lehega müünud reklaami 2,5 mln krooni eest, prognoosi kohaselt müüakse samapalju veel. «Detsembri prognoos on 4,6 mln krooni, kuna kuu viimane nädal on rahulik ja enne on mitu vaba päeva.»
    Ajakirjades erakordset reklaamimüügi tõusu ette näha pole, ütles ASi Eesti Ajakirjade Kirjastus reklaamidirektor Egle Haidak. «Hiljuti veel mõtlesin, et kui eelmisel aastal oli majanduslangus, siis nüüd lähevad asjad ülesmäge,» sõnas Haidak. «Kahjuks on see tavapärane jõulubuum.»
    Ajakirjade Kirjastus publitseerib Kroonikat, Luupi, Pere ja Kodu, Stiili, Stiinat, Eesti Naist, Kodukirja ning Tervist.
    OÜ Ajakirjade Grupp reklaamidirektor Janar Toomesso märkis, et reklaami väljaandesse mahutamise probleemi neil pole. «Ajakirjad pakuvad rohkem imagoreklaami, ka on võimalik vajaduse korral mahtu muuta,» selgitas ta. «Aga raadio on operatiivne ja seal saab reklaamida levinud jõulualet.» Ajakirjade Grupil müüvad paremini reklaami Anne ja Seltskond.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Nestor: kütuseaktsiisi tõusu edasilükkamine ei teeni ühiskonna huve
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Brenti toornafta tõusis kolme aasta tippu
Nafta hinnad tõusid reedel juba neljandat päeva järjest ning Brenti toornafta on jõudnud kolme aasta tippudeni. Investorid on keskendunud kitsale pakkumisele ning turuosaliste tugevale riskijanule ning lootusele, et pandeemiast tullakse edukalt välja, vahendab Reuters.
Nafta hinnad tõusid reedel juba neljandat päeva järjest ning Brenti toornafta on jõudnud kolme aasta tippudeni. Investorid on keskendunud kitsale pakkumisele ning turuosaliste tugevale riskijanule ning lootusele, et pandeemiast tullakse edukalt välja, vahendab Reuters.
Seaduseelnõu teeb virtuaalvääringute pakkujatele nõuded karmimaks
Keit Pentus-Rosimannuse juhitav rahandusministeerium saatis kooskõlastusele virtuaalvääringu teenuse pakkumist karmistava eelnõu, nagu ta eelmisel nädalal pärast rahapesu andmebüroo tehtud riskihinnangu avaldamist lubas.
Keit Pentus-Rosimannuse juhitav rahandusministeerium saatis kooskõlastusele virtuaalvääringu teenuse pakkumist karmistava eelnõu, nagu ta eelmisel nädalal pärast rahapesu andmebüroo tehtud riskihinnangu avaldamist lubas.
Sunly asutaja: tõehetk energiaturul tuli ootamatult
Taastuvenergiaettevõtte Sunly üks asutajatest Martin Kruus rõhutas konverentsil Äriplaan, et ettevõte on alles oma tee alguses ja oma väärtust tuleb investoritele tõestada, ent ollakse tahtmist täis lähiajal kaks korda kasvada.
Taastuvenergiaettevõtte Sunly üks asutajatest Martin Kruus rõhutas konverentsil Äriplaan, et ettevõte on alles oma tee alguses ja oma väärtust tuleb investoritele tõestada, ent ollakse tahtmist täis lähiajal kaks korda kasvada.