• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõulureklaam uputab meediat

    Kuigi november on juba hea, suureneb detsembris müük veel 30%, rääkis Raadio2 ärijuht Toomas Teesaar. «Jõulud on raadio ni?ikaup,» ütles ta. Kui teiste kanalite kaudu hakatakse müüma juba oktoobri lõpus, siis raadio tuleb perioodi lõpus, selgitas Teesaar. «See on operatiivne reklaam, mis aitab kiiret tulemust saada.»
    Raadio Elmari peatoimetaja Jaan Habicht ütles, et reklaamiseadusega lubatud mahtu eetris ei ületata, kuid on raske jõulureklaami programmi sisse hajutada nii, et see kuulajat tüütama ei hakkaks. «Usun, et detsember täidab meie aastaeelarvest kuni veerandi,» sõnas Habicht.
    Ka Võru kohaliku Raadio Ringi reklaamidirektor Eve Eensaar ütles, et detsember võib anda aasta reklaamikäibest kuni viiendiku. «Kuu keskmisega võrreldes võib detsembri käive olla kuni 50% suurem,» lisas ta.
    Eesti Päevalehe peadirektor Hando Sinisalu kinnitas, et reklaam ei ületa 40% lehe mahust. «Kui tuleb rohkem, paneme lehti juurde ja samavõrra on ka sisu rohkem,» selgitas ta. Sinisalu ütles, et jõulureklaam müüb lehes enim novembris. Poole kuuga on Päevaleht koos kolme tasuta lehega müünud reklaami 2,5 mln krooni eest, prognoosi kohaselt müüakse samapalju veel. «Detsembri prognoos on 4,6 mln krooni, kuna kuu viimane nädal on rahulik ja enne on mitu vaba päeva.»
    Ajakirjades erakordset reklaamimüügi tõusu ette näha pole, ütles ASi Eesti Ajakirjade Kirjastus reklaamidirektor Egle Haidak. «Hiljuti veel mõtlesin, et kui eelmisel aastal oli majanduslangus, siis nüüd lähevad asjad ülesmäge,» sõnas Haidak. «Kahjuks on see tavapärane jõulubuum.»
    Ajakirjade Kirjastus publitseerib Kroonikat, Luupi, Pere ja Kodu, Stiili, Stiinat, Eesti Naist, Kodukirja ning Tervist.
    OÜ Ajakirjade Grupp reklaamidirektor Janar Toomesso märkis, et reklaami väljaandesse mahutamise probleemi neil pole. «Ajakirjad pakuvad rohkem imagoreklaami, ka on võimalik vajaduse korral mahtu muuta,» selgitas ta. «Aga raadio on operatiivne ja seal saab reklaamida levinud jõulualet.» Ajakirjade Grupil müüvad paremini reklaami Anne ja Seltskond.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Baltic Horizon kasvatas renditulu Fond loob oma tagasiostuprogrammi
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Hans H. Luige trükikoda saab uue juhi
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Raadiohommikus: veresaun börsidel, restoraniäri eluspüsimine ja nõuanded ettevõtjale
Esmaspäevases hommikuprogrammis võtame luubi alla investorite otsused veresauna ajal aktsiaturgudel, räägime restoraniäri hakkamasaamisest järjekordses kriisis ja anname nõu, kuidas heitlikul ajal äriprotsesse ümber korraldada.
Esmaspäevases hommikuprogrammis võtame luubi alla investorite otsused veresauna ajal aktsiaturgudel, räägime restoraniäri hakkamasaamisest järjekordses kriisis ja anname nõu, kuidas heitlikul ajal äriprotsesse ümber korraldada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.