• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Venekeelne sihtrühm erineb eestikeelsest

    Eesti- ja venekeelse sihtrühma ostukäitumine on nii erinev, et ühesuguse kampaaniaga on mõlemat korraga raske tabada, selgub Emori uuringutest. Siiski vaatlevad turundajad Eesti turgu selles osas üsna ühtlasena.
    Erinevus on näiteks kasvõi selles, et muu rahvuse seas on suundumus ostud ette planeerida. Paljud neist valivad tooted odavamate kaupade sesast ja ka odavaimast ostukohast: seetõttu eelistavad neist paljud ka osta turult. Müügitoetuskampaaniasse kaupluses suhtuvad mitte-eestlased soosivamalt kui eestlased.
    «Müügitoetusalases turunduses ja kommunikatsioonis peaks kindlasti lähtuma kahest erisugusest tarbijarühmast,» ütleb Emori projektijuht Ülle Pärnoja, kuid tõdeb samas, et turundajale käib tihti üle jõu teha kahte kampaaniat korraga. Seetõttu on etem otsida kahe sihtrühma ühiseid jooni, neidki on palju.
    Nii näiteks ütleb Radiolinja Eesti turundusjuht Andrus Hiiepuu, et oma uue teenuse Point turule toomise puhul tuli nimevalikul lähtuda rahvusvahelisusest, sest 40% Eesti elanikest ei räägi eesti keeles.
    Tartu Õlletehas ei ole venekeelset sihtrühma eraldi uurinud. Kuid näiteks selle aasta tulemuslikumaks turundusteoks kuulutatud A. Le Coq kaubamärgi turuletoomisel tutvustati venekeelses reklaamis A. Le Coqi tausta ja firma ajaloolist seotust tsaari-Venemaaga.
    Electrolux Eesti marketingijuht Andres Kesker ütleb, et Electroluxi vene- ja eestikeelsele sihtrühmale suunatud turundustegevus ei ole erinev, sest Electrolux on suur korporatsioon, mis hindab Eesti turgu ühtsena. Reklaam aga tõlgitakse ka vene keelde.
    Venekeelne kliendigrupp on meile läbi aegade olnud oluline. Seetõttu sai tehtud müügikontorgi Jõhvi, et olla paremini kursis regiooni tegemiste ja nõudmistega. Oleme rakendanud just sellele piirkonnale soodusmüügikampaaniaid ja sponsorüritusi. Ka toodete koolitused on toimunud venekeelsete programmide järgi.
    Tallina piirkonnas on eristunud venekeelsetele klientidele orienteeritud jaotuskanalid. Püüame nendega hoida häid sidemeid ja toimida nende näpunäidete järgi, kui on võimalik.
    Reklaam ei ole seni erinenud eestikeelsest, oleme vaid tõlkinud vene keelde. Loen seda õigeks kulude kokkuhoiu tõttu ja samuti müügipoliitiliselt, sest tooted on ju täpselt samad. Küll aga on kõik juhised ja dokumendid ka venekeelsed.
    Vt. ka graafikut:Hoiakud sisseoste tehes
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Teerajajad: ettevõtted vastutagu keskkonna- ja sotsiaalse mõju eest
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Coca Colal oli edukas kolmas kvartal
Warren Buffeti üks lemmikaktsia Coca Cola avalikustas kolmapäeval oodatus paremad kvartalitulemused, mis viisid ka aktsia tõusuteele, vahendab Yahoo Finance.
Warren Buffeti üks lemmikaktsia Coca Cola avalikustas kolmapäeval oodatus paremad kvartalitulemused, mis viisid ka aktsia tõusuteele, vahendab Yahoo Finance.
Raadiohommikus: verivärsked tulemused börsilt ja tipptegijate äriplaanid
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Põhja-Euroopa kustutas Lõuna-Euroopa lootused odavamale elektrile Aas: rohkem raha taastuvenergeetikasse
Kui mitu Lõuna-Euroopa liikmesriiki panustas lootusele, et Euroopa energiaturgu reformides oleks võimalik viimastel kuudel rekordeid löövad energiahinnad kontrolli alla saada, siis Põhja-Euroopa keeldus sellest otsustavalt. Teiste seas Eesti.
Kui mitu Lõuna-Euroopa liikmesriiki panustas lootusele, et Euroopa energiaturgu reformides oleks võimalik viimastel kuudel rekordeid löövad energiahinnad kontrolli alla saada, siis Põhja-Euroopa keeldus sellest otsustavalt. Teiste seas Eesti.