• OMX Baltic0,2%293,38
  • OMX Riga−0,13%909,68
  • OMX Tallinn−0,03%1 961,79
  • OMX Vilnius0,12%1 229,18
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,08%9 235,4
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,83
  • OMX Baltic0,2%293,38
  • OMX Riga−0,13%909,68
  • OMX Tallinn−0,03%1 961,79
  • OMX Vilnius0,12%1 229,18
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,08%9 235,4
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,83
  • 14.12.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meedia-monitooringut saab ise teha

Siinkohal antud lihtsustatud õpetus on arendatud teaduslikes meediauuringutes kasutatavast kontentanalüüsist. Meetod on kõige sobilikum just trükiajakirjanduse kajastuste jälgimiseks.
Jälgitavaks ühikuks soovitan valida kirjutise. Igapäevaselt kirjutavat ajakirjandust monitoorides võtke välja teie või teie organisatsiooni (ettevõtte) kohta ilmunud kirjutised ja paigutage neis avaldatud info tabelisse. Tabeli jaoks on vajalik määrata kategooriad, mille järgi te oma kirjutisi analüüsite. Näiteks:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

- kirjutise probleem
- kirjutise avaldanud kanal

Artikkel jätkub pärast reklaami

- kirjutise ilmumise kuupäev
- kirjutise autor jne.
Ning siis tuleb teha kas igal nädalal või korra kuus kokkuvõtte, millises kanalis ja kuidas teid või teie ettevõtet on kajastatud, millised sõnumid on avalikkus teilt saanud ja milliseid sõnumeid saadab avalikkus teile, kuidas üks või teine meediakanal teisse suhtub.
Autor: Kaja Tampere

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele