• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,72%6 272,32
  • DOW 300,71%44 800,27
  • Nasdaq 0,93%20 582,35
  • FTSE 1000,36%8 806,37
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,96
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,72%6 272,32
  • DOW 300,71%44 800,27
  • Nasdaq 0,93%20 582,35
  • FTSE 1000,36%8 806,37
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,96
  • 14.12.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meedia-monitooringut saab ise teha

Siinkohal antud lihtsustatud õpetus on arendatud teaduslikes meediauuringutes kasutatavast kontentanalüüsist. Meetod on kõige sobilikum just trükiajakirjanduse kajastuste jälgimiseks.
Jälgitavaks ühikuks soovitan valida kirjutise. Igapäevaselt kirjutavat ajakirjandust monitoorides võtke välja teie või teie organisatsiooni (ettevõtte) kohta ilmunud kirjutised ja paigutage neis avaldatud info tabelisse. Tabeli jaoks on vajalik määrata kategooriad, mille järgi te oma kirjutisi analüüsite. Näiteks:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

- kirjutise probleem
- kirjutise avaldanud kanal

Artikkel jätkub pärast reklaami

- kirjutise ilmumise kuupäev
- kirjutise autor jne.
Ning siis tuleb teha kas igal nädalal või korra kuus kokkuvõtte, millises kanalis ja kuidas teid või teie ettevõtet on kajastatud, millised sõnumid on avalikkus teilt saanud ja milliseid sõnumeid saadab avalikkus teile, kuidas üks või teine meediakanal teisse suhtub.
Autor: Kaja Tampere

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele