• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas kütuse lisaainete sissevedu tuleks litsentseerida?

    Litsentseerimine võiks olla järgmine samm sel teel, mida alustati kütuselisandite aktsiiga maksustamisel. Usun, et kütuselisandite Eestisse sissetoomise litsentseerimine mõjuks autokütuste jaemüügiturgu korrastavalt. Kehtestades lisandite maaletoojaile kindlad nõudmised ning omades nõnda selget ülevaadet selle äriga tegelejaist, on riiklikel struktuuridel võimalik senisest tõhusamalt võidelda salakütuse ja kahtlastest komponentidest segatud autokütustega kauplejatega. Sidudes selle ka pideva kvaliteedikontrolliga, loob riik tarbijale turvalisema ostukeskkonna.
    Iseasi on see, et kui juba litsentseerimise teed minna, peaks põhjalikult järgi mõtlema, mis tingimustele litsentsitaotleja vastama peab. Pole ju mõtet süsteemi luua nõnda, et ikkagi endiselt igaüks, kes tänavalt majandusministeeriumi hoonesse sisse astub, kütuseäriga ka kohe tegelema hakata saaks.
    Olen litsentseerimise vajalikkusega täiesti päri. Praegu on olukord, mil igaüks võib riiki tuua mida iganes ja kui ta maksab sellelt käibemaksu, siis lasku aga käia. Kuhu sisseveetav kraam edasi läheb, seda ei tea keegi ja reeglina pole enam ka kellegi käest küsida, kuna tollipaberid vormistanud kodanik on kadunud kui tina tuhka.
    Seega oleks tarvis litsentsid anda ainult tagatisega firmadele ehk välistada juhuslike vahendajate kahtlane tegevus. Litsentseerimine oleks kindlasti üks võimalus seda teha.
    Ja loomulikult kvaliteedi kontrolli võimaluste laiendamine. Analüüside tegemise võimalust oleks tarvis lihtsustada, et juba piiril saaks selge ülevaate, kas sisseveetav kütus vastab nõuetele või mitte.
    Üldjoontes on aga pärast 1. juunit hakanud olukord meie tanklates paranema ning kui me tegime viimase kontrollreidi, siis vaid ühes tanklas 16st ei vastanud kütus nõuetele. See oli juba päris hea tulemus.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.