• OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5000,99%5 997,88
  • DOW 300,86%42 683,76
  • Nasdaq 1,28%19 545,67
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,81
  • OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5000,99%5 997,88
  • DOW 300,86%42 683,76
  • Nasdaq 1,28%19 545,67
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,81
  • 16.05.01, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jürgenson: Tax free on tähtis kogu Eesti majandusele

Teede- ja sideministri Toivo Jürgensoni sõnul on ekslik arvata, et tax free kaubanduse jätkumine laevadel on ainult laevafirmade probleem, sest see on oluline kogu Eesti majandusele, eriti tugevasti mõjutab aga turismi.
Jürgensoni hinnangul peaks valitsus taotlema Euroopa Liidult 10 aasta pikkust üleminekuperidoodi, kui see ei ole aga võimalik, siis vähemalt viit aastat hingetõmbeaega.
Tax free lõppemise korral tõusevad piletihinnad kaks kuni kolm korda ja see vähendab kindlasti turistide voolu, turism toob aga Eestile aastas sisse 15 miljardit krooni, selgitas minister.
Kui Euroopa Liit meile üleminekuaega ei võimalda, tuleb Jürgensoni sõnul kõne alla toetuse taotlemine Eesti merenduse tarvis ELi solidaarsusfondist. Vajaminev summa oleks kolm miljardit krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele