• OMX Baltic−0,09%298,78
  • OMX Riga0,13%893,11
  • OMX Tallinn−0,28%2 052,17
  • OMX Vilnius0,1%1 204,54
  • S&P 5000,00%6 225,52
  • DOW 300,00%44 240,76
  • Nasdaq 0,03%20 418,46
  • FTSE 1000,08%8 861,03
  • Nikkei 2250,33%39 821,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,68
  • OMX Baltic−0,09%298,78
  • OMX Riga0,13%893,11
  • OMX Tallinn−0,28%2 052,17
  • OMX Vilnius0,1%1 204,54
  • S&P 5000,00%6 225,52
  • DOW 300,00%44 240,76
  • Nasdaq 0,03%20 418,46
  • FTSE 1000,08%8 861,03
  • Nikkei 2250,33%39 821,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,68
  • 13.07.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaami alusta tasuta

Selleks, et oma toodet, teenust või kodulehte internetis reklaamima hakata, pole esialgu vaja rahagi. Õigest kohast alustades on esimene reklaamietapp möödunud sentigi kulutamata (tõsi küll, tööaega ja vaeva tuleb näha). Hiljem, kui tasuta vahendid on ennast juba ammendanud, saab minna edasi tasuliste internetireklaamide juurde.
Alustatakse reklaami enda nähtavaks tegemisega seal, kus sind kõige tõenäolisemalt otsima hakatakse ? interneti otsingumootorites. Seal oma lehekülje registreerimine on enamasti tasuta.
90% kõigi veebilehekülgede külastajatest satub sinna just erinevatest otsingumootoritest. Kui lehekülg on eestikeelne, on tähtsam saada otsinimekirjadesse siinsetes otsingukeskkondades, rahvusvahelise teenuse või lehe puhul aga on oluline olla esindatud ka võimalikult paljudes ülemaailmsetes portaalides.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Enda lehekülge tasuta registreerides ei ilmu see otsingukataloogidesse kohe, vaid teatud aja möödudes.
Iga külastajat iga hinna eest oma kodulehele saada on võimatu. Selleks, et õigeid inimesi õigesse kohta juhatada, on kodulehe päises tavaliselt lehele olulised märksõnad. Need nn META-väljadel sisalduvad märksõnad on ka otsingumootoritele abiks külastaja juhtimisel otsitava teema juurde.
Kui oled kodulehe registreerinud ja ta esineb otsimootorite nimekirjades, on vaja võita külastaja klikke, et ta valiks nimekirjast välja just sinu lehekülje.
Tegemist on nagu tasuta reklaamiga: sajad teised leheküljed on oma tutvustustega samuti nimekirjas ja külastaja valib välja tema jaoks kõige huvitavama.
Selleks on kodulehe päises jällegi omaette META-väli ehk lehekülje tutvustus. Seda mõnelauselist teksti näitavad otsingumootorid päringule tulevate vastuste nimekirjas lehekülje tutvustusena. Kontsentreeri kodulehe sisu lühidalt sinna.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 7 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele