• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,1
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,1
  • 02.08.01, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bänner-reklaami turg kasvas aastaga 100%

Turundusnõukoja andmetel on bänner-reklaami turg kasvanud aastaga 100%, ulatudes juulis 2,4 mln kroonini kuus.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on turumaht hinnakirjajärgsetes hindades kasvanud veidi rohkem kui miljoni krooni võrra. (juuli 2000 oli kogu bännerreklaamituru maht veidi üle 1,2 miljoni krooni).
Võrreldes kevadega jätkus nii juunis kui juulis bännerreklaamiturul mahtude langus, kus turumaht langes üle 5%.
Tegelikud keskkondade reklaamikäibed on keskkonnast sõltuvalt allahindluste tõttu keskmiselt kuni 50% võrra väiksemad kui hinnakirjajärgsed hinnad. Turundusnõukoja hinnangul oli juunikuu reaalne rahaline käive umbes 1,2 miljonit krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Juulikuu jooksul avaldas internetis reklaami kokku 152 firmat (juunis 182). Suurimaks reklaamijaks oli Radiolinja, edestades napilt senist liidrit Hanspanka. Eelmisel aastal samal ajal oli bännerreklaami kasutajaid kokku 114 ning suurimaks reklaamijaks oli Tele 2.
Monitooringus vaatluse all olevas 24 keskkonnas avaldasid internetis reklaamijad, juulikuu jooksul, kokku ligi 4000 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 200 reklaamipäeva vähem kui juunis. Kõikidest reklaamipäevadest, kasutati suurt bannerit 2700 päeval, väikest bannerit 750 päeval ja 570 päeval staatilist bannerit.
Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas vaid Neti ja Hot.ee, kuna nende keskkondade reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele