Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Liviko suurendas edumaad Eesti alkoholiturul
11 kuu jooksul müüs Liviko 1,95 miljonit liitrit viina ning ettevõtte turuosa viinaturul kasvas aasta lõikes 31,5 protsendini.
Novembris müüs Liviko 241 500 liitrit viina, ettevõtte turuosa selles sektoris kerkis 38,5 protsendini.
Võrreldes oktoobriga Liviko viinatoodangu maht pisut vähenes (oktoobris toodeti 255 100 liitrit), samasugune tagasiminek oli viinaturul tervikuna (turumaht langes 691 110 liitrilt 627 700 liitrile).
?Viinaturu mahu vähenemine novembris on murettekitav, kuna varasemate aastate kogemuse põhjal midagi sellist juhtuda ei tohiks,? kommenteeris Liviko turundusdirektor Janek Kalvi.
?Nähtavasti on inimesed unustamas septembrikuu sündmusi Pärnumaal ja salaalkohol on taas turgu ründamas, sest millegi muuga on raske selgitada seaduslike tootjate läbimüügi vähenemist võrreldes paari varasemaga kuuga,? märkis Kalvi.
Kogu kange alkoholi turul hõivas Liviko 11 kuu tulemusena 2,70 miljoni liitriga 35,9 protsendi suuruse turuosa.
Kogu kange alkoholi osas oli Liviko novembri müügimaht 319 000 liitrit ja ettevõtte turuosa kasvas 41 protsendini (oktoobris 40).
Autor: ÄP Online